پاسخ رد مدیرعامل به استخدام‌های سفارشی در سایپا؛ چگونه در سایپا استخدام شویم!؟

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه به تمام درخواست‌های سفارشی نهادها و افراد مختلف به صورت رسمی پاسخ رد داده است به تشریح تعداد و نحوه استخدام علاقمندان به کار در سایپا پرداخت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیرعامل سایپا برای دومین بار در طول دوران مدیریت خود، میزبان خبرنگاران بود و از هر دری سخن گفت تا به یکی از مباحث پرچالش صنعت خودرو رسید.

استخدام بی‌ضابطه به خصوص با استفاده از روابط سیاسی، چالشی قدیمی و ریشه‌دار در دو خودروسازی بزرگ کشور بوده و همواره یکی از مباحث داغ در نشست‌های خبری با مدیران صنعت خودرو کشور است.

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در روزهای گذشته میزبان خبرنگاران بود و از عملکرد سال گذشته و برنامه‌های جاری این گروه خودروسازی دفاع کرد.

محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا
محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

هر چند موارد بسیاری در این نشست مطرح شد اما جذاب‌ترین بحث به استخدام نیرو در شرکت سایپا مربوط بود که تیموری بدون اشاره به عدد و رقم درخواست های استخدام تنها به حجم زیاد این درخواست‌ها در سایپا اشاره کرد.

وی در پاسخ به درخواست خبرنگار پرشین خودرو مبنی بر نام بردن از نهادهای درخواست کننده استخدام نیرو و تعداد این درخواست‌های استخدام، تنها به جمله "سیاسیش نکن! " اکتفا کرد و با اعلام آمار استخدام سال گذشته سایپا، نحوه استخدام نیرو در سال جدید را نیز اعلام کرد.

در فیلم ذیل، اظهارات محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در این خصوص را ببینید:

کد خبر 142322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha