تدوین تفاهم‌نامه ملی ایران‌ خودرو و معاونت علمی ریاست جمهوری

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: قرار است تفاهم نامه ای میان ایران خودرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تقویت صنعت خودرو و با دیدگاهی ملی تدوین و امضا شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیمردان عظیمی، با اعلام این خبر و با اشاره به لزوم جذب جوانان متخصص در مجموعه دانش بنیان جتکو بیان کرد: ایران خودرو و صنعت خودرو کشور از منظر فنی، توانایی های بسیاری دارد و جتکو در کنار پارک علم و فناوری می تواند به دستاوردهای چشم‌گیری در خودروسازی کشور دست یابد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو که در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از جتکو سخن می گفت، با تاکید بر این‌که راه حل مشکلات کشور توجه به مسایل علمی است که امروز با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، تصریح کرد: در این مسیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حساسیت بالایی به دنبال رفع موانع در زمینه توسعه صنعت خودرو است و با دیدگاه بسیار درستی که برای آینده صنعت خودرو وجود دارد، امیدی را در مجموعه جتکو و ایران خودرو ایجاد کرده است.

وی با اشاره به این‌که قرار است تفاهم نامه ای میان ایران خودرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تقویت صنعت خودرو و با دیدگاهی ملی تدوین و امضا شود، گفت: به این طریق می توانیم گام های بزرگی را برای توسعه صنعت خودروی کشور برداریم.

عظیمی در پایان با اظهار امیدواری از امضای هرچه سریع تر این تفاهم نامه، عنوان کرد: قطعا امضای این تفاهم نامه امید زیادی را در صنعت خودرو و به ویژه در مجموعه ایران خودرو و جتکو ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 142545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha