تجربه رانندگی با کشنده شک موتو ایکس5000 + گزارش تصویری

بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز در حالی برگزار می‌شود که آرین دیزل امکان تجربه رانندگی با کشنده شک موتو ایکس5000 را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آرین دیزل که یکی از تجاری سازان بخش خصوصی شناخته می‌شود با کشنده شک موتو ایکس5000 و کامیونت جک با کاربری‌های مختلف در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شده است.

یکی از نکات جالب حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز، تست درایو کشنده شک موتو X5000 برای بازدیدکنندگان است.

آرین دیزل در فضایی که برای تست درایو –تجربه رانندگی- در محل نمایشگاه خودرو شیراز تدارک دیده شده با دو دستگاه کشنده جدید شک موتو X5000 امکان تجربه رانندگی با کشنده را برای علاقمندان فراهم کرده است.

آرین موتور با استقرار دو دستگاه کشنده ایکس5000 شک موتو که اواخر سال گذشته راهی بازار خودروهای کار و تجاری کرد همراه با راننده این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند قبل از خرید با قدرت و قابلیت‌های فنی این کشنده آشنا شوند. البته امکان رانندگی شخصی برای افرادی که گواهینامه پایه یک دارند نیز بعد از انجام هماهنگی با مدیران شرکت وجود دارد.

علاقمندان برای کسب تجربه رانندگی با کشنده آرین دیزل می‌توانند به غرفه آرین دیزل در سالن حافظ غرفه C مراجعه کنند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز به مدت چهار روز از ۲۳ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز برگزار شده است و تا پایان روز جمعه 26 خرداد ادامه دارد.

تصاویر رانندگی با کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل را در گالری ذیل ورق بزنید:

کد خبر 142788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha