کد خبر 142872
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کوئیک و شاهین در روسیه و ونزوئلا چند است؟

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام قیمت شاهین و کوئیک در روسیه و ونزوئلا، گفت: این محصولات به ترتیب ۱۹ و بیش از ۱۵ هزار دلار در این کشورها عرضه می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علی تیموری، با بیان این مطلب افزود: خودرویی مثل شاهین که روی پلتفرم یاریس توسط یک شرکت خارجی با هزینه سایپا طراحی شده، خودرویی مرده بود که در داخل عرضه می‌کردیم اما امروز شاهین از مردگی درآمده، استقبال عمومی از آن بیشتر شده و مردم به خاطر بی کیفیتی به نمایندگی‌ها مراجعه نمی‌کنند.

به گفته وی، در حال حاضر هر دستگاه خودروی شاهین ۱۱ هزار دلار درب کارخانه به روسیه فروخته و در بازار روسیه ۱۹ هزار دلار عرضه می‌شود. همچنین خودرو  کوئیک به ونزوئلا ۷۰۰۰ دلار درب کارخانه فروخته می‌شود، ۳۰۰۰ دلار به خاطر حمل و نقل و ۴۰۰۰  دلار از سوی گمرک دولت ونزوئلا دریافت می‌شود و در نهایت این خودرو به قیمت ۱۵ هزار و ۲۰۰ دلار در بازار ونزوئلا عرضه می‌شود.

تیموری خاطرنشان کرد: پس به راحتی می‌توانیم این خودروها را در بازارهای جهان عرضه کنیم. به دلار هم پول می‌گیریم. بعد از ۹ سال کمپانی را هم در ونزوئلا راه‌اندازی و برای صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو به این کشور قرارداد بستیم.

کد خبر 142872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha