تارا سال و خودرو پروژه K۱۲۵ با گرم کن صندلی تولید می شود

در حال حاضر گرم‌کن صندلی در خودروهای تارا سال و محصول پروژه K۱۲۵ استفاده می شود و در حال تعبیه در خودروهای صادراتی مثل دناپلاس، ۲۰۷ و آریسان نیز است.

به گزارش پرشین خودرو، در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌ موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا، سامانه TCU، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.

تا پیش از این به غیر از خودروی سوزوکی ویتارا و هایما هیچ‌یک از محصولات ایران خودرو دارای گرم‌کن صندلی نبوده و برای اولین بار بر روی تارای سال طراحی و  استفاده شد.
تکنولوژی به کار رفته در گرم‌کن صندلی تارا به‌روز بوده و قادر به تولید و انتشار هوشمند در نقاط و سطوح مختلف صندلی های راننده و شاگرد است.
از همین رو شرکت ساپکو در راستای افزایش آسایش سرنشینان خودرو و بهبود تصویر خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو در بازارهای داخلی و بین المللی با مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی گرم‌کن صندلی خودرو با آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا موسوم به TCU را در دستور کار قرار داده و موفق به ساخت و راه‌اندازی خطوط تولید گرم کن صندلی با آخرین استانداردهای OEM خودرویی شد.
سامانه TCU بدون تاثیر پذیری از دمای سرد یا گرم محیط، گرمایش ثابت و یکنواخت در سرتاسر سطح مورد نظر را در مدت زمان حداکثر ۳۰ ثانیه فراهم کرده و همچنین به دلیل قطع و وصل جریان گرمای پد در کسری از ثانیه دمای خروجی را در بازه زمانی ثابت حفظ می‌کند.
سنسور دما، مقاومت در برابر آب و همچنین قابلیت اعمال در هر نوع محصول با مشخصات فنی مد نظر از جمله سایر ویژگی‌های خاص محصول مذکور است.
در حال حاضر گرم‌کن مذکور در صندلی تارای سال و  محصول پروژه K۱۲۵ استفاده شده و در حال تعبیه در خودروهای صادراتی مثل دناپلاس، ۲۰۷ و آریسان است.
این تجهیز در مقایسه با نمونه‌های مشابه وارداتی ضمن ایجاد دستاوردهایی نظیر کاهش ارزبری و تحویل به موقع مجموعه صندلی از قیمت رقابتی قابل توجهی برخوردار است.

کد خبر 142950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha