سازمان استاندارد جلوی صادرات محصولات زامیاد را گرفت!

سازمان ملی استاندارد ایران که از چندی پیش مانع شماره‌گذاری محصولات زامیاد در کشور شده بود، صادرات محصولات این شرکت را ممنوع کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سازمان ملی استاندارد بدون اعلام عمومی از ماه گذشته اقدام به توقف صدور مجوز شماره‌گذاری محصولات تولیدی زامیاد در کشور کرد.
پس از انتقاداتی که تصمیم سازمان استاندارد از سوی رسانه‌ها وارد شد این سازمان نه تنها تغییری در روند خود بوجود نیاورد بلکه پاسخی نیز به سوالات در خصوص دلایل توقف شماره‌گذاری محصولات زامیاد ارائه نکرد.
در حالی که هنوز ممنوعیت شماره‌گذاری محصولات زامیاد ادامه دارد، مشخص شد که سازمان ملی استاندارد صادرات خودروهای زامیاد را نیز ممنوع کرده است.
ممنوعیت صادرات خودروهای زامیاد در حالی کلید خورده است که پیش از این نیز محدودیتی کوتاه مدت از سوی سازمان در روند صادرات به روسیه اعمال شده بود.
براساس اطلاعاتی که به خبرنگار پرشین خودرو رسیده است، سازمان استاندارد بدون اعلام دلیل، مانع صادرات محصولات زامیاد به خارج از کشور شده است در حالی که طبق اظهارات مدیران شرکت، زامیاد مشکلی در خصوص اجرای استانداردهای اجباری ندارد و اسناد و مدارک لازم را در موعد مقرر به سازمان ملی استاندارد ارسال کرده است.

کد خبر 142957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha