تخصصی بودن، شاخصه اصلی ۲ عنوان نمایشگاهی در اصفهان است/ برآورد بازدید ۱۰ هزار نفری از نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

مجری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت با اشاره به تخصصی بودن به عنوان شاخصه اصلی دو نمایشگاه شهر اصفهان گفت: سال گذشته هفت هزار و ۸۰۰ نفر از نمایشگاه بازدید کردند که با توجه به حضور ۸۰ شرکت داخلی و خارجی، انتظار داریم امسال ۱۰ هزار نفر به بازدید از نمایشگاه بپردازند.

علی‌رضا عاجزی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب، افزود: تخصص، شاخصه اصلی دو عنوان نمایشگاهی است که در حوزه حمل و نقل شهری و ترانزیت در شهر اصفهان برگزار می‌شود به همین دلیل نیز جذب مشتریان و معرفی محصولات تجاری و کاربری‌های تخصصی به بازار هدف از مهم‌ترین نتایج حضور شرکت‌ها در نمایشگاه دوگانه اصفهان است.

وی با اشاره به شرکت‌های حاضر در دو عنوان نمایشگاهی شهر اصفهان، اظهار داشت: خودروسازان گروه کاروتجاری با توجه به ماهیت تخصصی نمایشگاه ترانزیت و خدمات شهری، حضور پررنگی در اصفهان دارند ضمن این‌که چند شرکت فعال در تولید کاربری‌های تخصصی نیز در نمایشگاه اصفهان به معرفی محصولاتی نظیر کاربری آتش‌نشانی و حمل و زباله و ... می‌پردازند.

عاجزی با توجه به حضور ۸۰ شرکت داخلی و خارجی در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت، تصریح کرد: خودروسازان تجاری و تولیدکنندگان کاربری‌های تخصصی خدمات شهری استقبال زیادی از این نمایشگاه کردند.

مجری برگزاری نمایشگاه اصفهان با اشاره به این‌که خودروسازان تجاری همواره در نمایشگاه‌های خودرو حاضر هستند، گفت: با این وجود نمایشگاه حمل و نقل شهری و ترانزیت به دلیل حضور مشتریان تخصصی از اهمیت بیشتری برای خودروسازان کار و تجاری برخوردار است.

وی زمان برگزاری نمایشگاه را از ۱۰ تا ۱۳ مردادماه جاری اعلام کرد و افزود: ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت به صورت هم‌زمان با دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این فعال صنعت نمایشگاهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع، خاطرنشان کرد: شرکت‌ های زامیاد، آمیکو، آرین دیزل و گروه بهمن از جمله شرکت‌های خودروسازی حاضر در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت هستند.

یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 143119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha