اولین نمایش عمومی دنا جوانان در نمایشگاه قطعات+تصاویر

گروه صنعتی ایران خودرو، دنا جوانان را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برای نخستین بار به نمایش درآورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دنا جوانان جدیدترین محصول ایران خودرو است که با تغییراتی نسبت به نسخه‌های پیشین و با پیشرانه جدید EFP ایران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

دنما جوانان

دنا جوانان را می‌توان لوکس‌ترین و بروزترین عضو خانواده پرجمعیت دنا دانست که در بخش‌های فنی و امکانات رفاهی و ایمنی تفاوت‌های چشمگیری با دیگر نسخه‌های دنا و دنا پلاس دارد.

دنا جوانان

در نمای ظاهری هیچ تفاوتی میان دنا جوانان و دنا پلاس وجود ندارد و نسخه جوانان از همان ظاهر پرطرفدار قبلی بهره می‌برد.

دنا جوانان

با ورود به کابین اما با اندک تفاوت‌های دنا جوانان با دیگر نسخه‌های دنا و دنا پلاس که بیشتر مربوط به آپشن‌های خودروست روبرو خواهیم شد. اولین موردی که به چشم می‌خورد اضافه شدن دکمه کی‌لس استارت البته در جایی عجیب، انتهای داشبورد میانی بوده که نشان از کی‌لس شدن خودرو است.

دنا جوانان

همچنین سیستم مالتی مدیا نیز تغییرات اندکی را تجربه کرده و سنسور نو و باران نیز به امکانات این خودرو افزوده شده است. بر روی صفحه کیلومتر شمار نیز اکنون نشانگر تعویض دنده GSI حضور دارد.

در بخش فنی بیشترین تغییرات در دنا جوانان رخ داده است. دنا جوانان مجهز به جدیدترین و پرقدرت‌ترین پیشرانه تولید داخل یعنی پیشرانه EFP است که توانایی تولید 161 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را دارد. دنا جوانان اولین خودرویی است که به این پیشرانه تجهیز شده است.

دنا جوانان

به جز افزایش 13 اسب بخار قدرت و 25 نیوتن متر گشتاور، پیشرانه جدید و قدرتمند EFP مصرف پایین‌تر و آلایندگی کمتری نسبت به پیشرانه قبلی یعنی EF7 توربوشارژ دارد.

دنا جوانان

دنا جوانان موفق به دریافت استاندارد عابر پیاده نیز شده است.

دنا جوانان

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی دنا جوانان علاوه بر امکانات نسخه‌های قبل مجهز به سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، سیستم پایش فشار باد تایرها و نشانگر تعویض دنده GSI نیز شده که اتفاقی مثبت تلقی می‌شود.

مشخصات فنی دنا جوانا

کد خبر 143209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha