۳ خودرو چانگان وارداتی سایپا در مشهد به نمایش گذاشته می شود

سه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس، ‌ چانگان CS۵۵ پلاس و چانگان یونی تی در نمایشگاه خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد که از تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریور ماه جاری در شهر مقدس مشهد برپا است، حضور پررنگی خواهد داشت و محصولات جدید خود را برای معرفی به مردم، عرضه خواهد کرد.

شرکت‌های خودروسازی و خدمات پس از فروش گروه سایپا که در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حضور دارند، شامل شرکت سایپا، ‌ پارس خودرو، ‌زامیاد، ایران کاوه، ‌ سایپا دیزل، خدمات فنی رنا، ‌سایپا یدک و مرکز امور مشتریان است.

در این نمایشگاه خودروهای اطلس، سهند، ‌ شاهین اتوماتیک، ساینا اتوماتیک، ساینا گازسوز تاکسی، ‌ DL۵، ‌ خودروی برقی M۴۴، ‌ و سه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس، ‌ چانگان CS۵۵ پلاس و چانگان یونی تی به نمایش گذاشته می شود.

همچنین برای آشنایی ببیشتر مردم با محصولات جدید سایپا امکان بررسی و آزمایش (تست خودرو) محصولات زاگرس، ‌ شاهین اتوماتیک، ‌ ساینا اتوماتیک، ‌ چانگان CS۳۵ پلاس و DL۵، ‌ برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه فراهم شده است.

در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، شرکت زامیاد محصولات زاگرس، ‌ وانت کارون، ‌ وانت پادرا لانگ یخچال‌دار، ‌ اتوبوس، ‌ کامیونت ۶ تن یخچال‌دار، ‌کامیونت ۶ تن باری فلزی، ‌ کامیونت ۵.۵ تن و کامیونت ۹ تن مسقف چادری را در غرفه خود به نمایش عمومی می‌گذارد.

محصولات ایران کاوه در غرفه نمایشگاه یاد شده نیز تیغه سه محور، ‌ کانتینر حمل گندم و وانت با کاربری‌های مختلف است. همچنین شرکت سایپا دیزل در غرفه خود محصولات اتوبوس، ‌ کشنده، کامیون باری، ‌ کامیون کمپرسی و فوتون را عرضه خواهد کرد.

در نمایشگاه یاد شده مرکز امور مشتریان سایپا در غرفه خود، کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت تجربه مشتریان را برپا خواهد کرد و همچنین ضمن پاسخگویی به بازدیدکنندگان، نرم افزار امور مشتریان برای متقاضیان نصب می‌شود.

شرکت سایپا یدک هم در این نمایشگاه خدمات بسته کارت طلایی، گارانتی بدنه، ‌تمدید گارانتی، ‌ معرفی قطعات با بسته‌بندی اصلی، ‌ معرفی قطعات جدید امکانات خودرو، ‌ نمایش خودرو با سامانه راهبری ملی، ‌ معرفی سامانه اصالت قطعه و روش تشخیص قطعات اصلی از تقلبی و جذب عاملیت‌های فروش و پاسخگویی به مشتریان را ارایه و پیگیری می‌کند.

گروه سایپا ۲۵۰۰ متر از فضای نمایشگاهی را برای عرضه محصولات خود اختصاص داده است. بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر 143355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha