احتمال صدور اطلاعیه مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت از احتمال صدور اطلاعیه عرضه خودرو برای دور سوم از طریق سامانه یکپارچه خودرو خبر داد و گفت: این دور برای فروش خودروهای مازاد می باشد که عمده آن خودروهای مونتاژی است.

به گزارش پرشین خودرو، سپهر دادجوی توکلی با بیان این مطلب افزود: با توجه به مراحلی که تا امروز طی شده است انتظار داریم اطلاعیه مرحله سوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو در این هفته منتشر شود اما هنوز تاریخ دقیق و نهایی صدور اطلاعیه مشخص نیست.

وی در خصوص نوع خودروهای عرضه شده در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو نیز تصریح کرد: دور سوم برای خودروهایی با مازاد عرضه است که عمده آنها را خودروهای مونتاژی تشکیل می‌دهد.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت به احتمال حضور ایران خودرو و سایپا در مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو پرداخت و خاطرنشان کرد: در این مرحله این دو خودروساز حضور ندارند و پس از برگزاری مرحله سوم و تعیین تکلیف محصولاتی که مازاد است، در مورد مرحله بعدی و عرضه سایر خودروها تصمیم‌گیری می‌شود.

دادجوی ضمن تاکید بر اینکه هر تغییر در نحوه عرضه خودروها منوط به تصمیم و تصویب شورای رقابت است، اظهار کرد: هرگونه تغییر در نحوه عرضه خودروها بایستی مصوبه شورای رقابت را داشته باشد بنابراین بدون مصوبه شورای رقابت امکان تغییر در نحوه عرضه خودرو وجود ندارد و سامانه یکپارچه خودرو حذف نشده است.

کد خبر 143550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha