برنامه شایان دیزل برای حضور همزمان در ۲ نمایشگاه خودرو کرمانشاه و زاهدان

شرکت شایان دیزل در دو نمایشگاه خودرو کرمانشاه و زاهدان به طور همزمان حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از حضور خودروهای شرکت شایان دیزل در دو نمایشگاه خودرو اصفهان و تحول صنعت خودرو طی آبان ماه ۱۴۰۲، حال قرار است این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه و دهمین نمایشگاه خودرو زاهدان که در آذرماه جاری برگزار می شود بصورت همزمان حضور داشته باشد و به معرفی تولیدات و محصولات خود بپردازد.

براساس این گزارش، شرکت شایان دیزل با همکاری نمایندگی خود در نمایشگاه خودرو کرمانشاه حضور خواهد یافت.

یکی از محصولات جدید شایان دیزل، کامیون کشنده جدید دافران H۷ است که در دو نمایشگاه خودرو اصفهان و تحول صنعت خودرو با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه بود و حال این کشنده برای اولین بار در دو نمایشگاه خودرو کرمانشاه و زاهدان نیز معرفی و به نمایش عمومی گذاشته می شود.

از دیگر خودروهای سنگین این شرکت که در نمایشگاه خودرو کرمانشاه به معرض دید عموم در می آید می توان به کامیون ۱۰ چرخ باری دافران و همچنین کامیون دماغ دار این شرکت اشاره کرد.

این گزارش می افزاید که شرکت شایان دیزل در دهمین نمایشگاه خودرو زاهدان با همکاری نمایندگی این شرکت در این شهر حاضر خواهد شد و نسبت به نمایش عمومی کامیون کشنده جدید دافران H۷ و نسل قبلی این کشنده، و همچنین کامیون باری ۲*۶ دافران اقدام می کند.

یادآور می شود سیزدهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه، و دهمین نمایشگاه خودرو زاهدان از ۷ تا ۱۰ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی دو شهر کرمانشاه و زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 143986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha