قیمت نهایی خودرو فیات ۵۰۰ مشخص شد (+قیمت فیات ۵۰۰ در بازار آزاد)

قیمت نهایی خودرو فیات ۵۰۰ به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قیمت فیات ۵۰۰ پارسیان موتور صبح امروز ۲۹ آذرماه به صورت رسمی و نهایی اعلام شد.

قیمت خودرو فیات ۵۰۰ پارسیان موتور ، یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت پایه در نظر گرفته شده است که با اضافه شدن هزینه‌های جانبی نظیر بیمه و شماره گذاری و ...، قیمت فیات ۵۰۰ به دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

تصاویر فیات ۵۰۰ را در گالری ذیل ورق بزنید:

قیمت فیات ۵۰۰ در بازار آزاد نیز به صورت حواله، ۲۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان از سوی مالکان تعیین شده است و یک دستگاه فیات ۵۰۰ آماده تحویل نیز ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در پلتفرم‌های مجازی، قیمت خورده است.

پس از صدور مجوز واردات خودرو توسط وزارت صمت، شرکت پارسیان موتور که تا قبل از این اقدام به واردات خودروهای کار و تجاری فیات کرده بود قرار است فیات ۵۰۰ را به ایران وارد کند.

فیات ۵۰۰ دولچه‌ویتا در ایران با پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر خطی ۶۹ اسب بخاری با گشتاور ۱۰۲ نیوتن متری عرضه شد که نیرو را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ‌ترونیک به چرخ‌های خودرو منتقل می‌کند.

حداکثر سرعت فیات ۵۰۰ پارسیان موتور ۱۶ کیلومتر با مصرف سوخت ترکیبی ۴.۹ لیتر است که صفر تا صد را در ۱۳ ثانیه می‌پیماید.

ترمزهای فیات ۵۰۰ در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه‌ای با سیستم ABS، EBD، BAS و ESP است.

از دیگر امکانات فیات ۵۰۰ دولچه‌ویتا باید به ایربگ، دوربین عقب، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، سانروف برقی، تهویه مطبوع مجهز به فیلتر گردوغبار، کارپلی اندروید، اسمارت فون میرور، فرمان برقی، آیینه‌های برقی گرمکن‌دار، سنسور باران و سیستم هشدار فشار باد تایرها و ترمز دستی برقی اشاره کرد.

کد خبر 144213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha