آرین دیزل با کامیون های شک‌موتو و جک به اراک رفت

شرکت آرین دیزل با کشنده و کامیون باری شک موتو، کامیونت جک و کاربری‌های جدید این شرکت در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک، حاضر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آرین دیزل یکی از تجاری سازان بخش خصوصی و تولیدکننده کامیونت‌های جک و کشنده شک موتو در ایران است که از ابتدای سال جاری حضور پررنگی در نمایشگاه‌های خودرو داشته است.

آرین دیزل که امسال محصولات جدید شک موتو را راهی بازار خودروهای کار و تجاری کشور کرد، حضور در نمایشگاه‌های خودروی استانی را راهی برای ارتباط رودررو با مشتریان این برند می‌داند و از همین رو در دی ماه جاری یکی از شلوغ‌ترین دوره‌های این شرکت را از سر می‌گذراند.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک یکی از سه نمایشگاهی است که آرین دیزل در آن حضور خواهد دارد.

آرین دیزل که دومین شرکت از نظر فروش کامیونت با سهم بازار ۲۰ درصدی در کشور است، با کامیونت‌های جک در تناژ مختلف، کشنده شک موتو ایکس۵۰۰۰، کامیون باری شک موتو و کاربری‌های مختلف راهی شهر اراک شده است.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های شهر اراک برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 144295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha