یک کامیون با ۲ لوگوی متفاوت! / سروش دیزل؛ سومین مدعی نمایندگی ایویکو در ایران

ایویکو از برندهایی است که در روزهای اخیر به واسطه اتفاقات نمایشگاه لجستیک تهران، نام آن را زیاد شنیدیم. پس از نامیکران که دو کشنده و کامیون ایویکو را با نشان تجاری ناشناخته خود راهی نمایشگاه کرد، سروش دیزل نیز همان کشنده ایویکو S-WAY ۴۳۰ را با نشان سروش دیزل به نمایش درآورده بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات نمایشگاه لجستیک تهران، حضور کشنده و کامیون باری ایویکو با نشان تجاری نامیک و سروش بود.

بیشتر بخوانید:

ایویکو در ایران با یک مدعی نمایندگی و نام و لوگوی جدید

ابتدا شرکت نامیکران که مدعی نمایندگی ایویکو در ایران است هر دو خودرو کشنده و کامیون باری را با لوگوی نامیک به نمایشگاه آورده بود.

کشنده نامیک

در کمال تعجب اما این شرکت تنها مدعی نمایندگی ایویکو در ایران نیست چرا که در غرفه کناری این شرکت، سروش دیزل نیز همان کشنده ایویکو را با نشان سروش به نمایش درآورده بود.

مسئله اینجاست که تغییر برند در بازار خودرو ما اتفاق تازه‌ای نیست و نمونه‌های زیادی از آن وجود دارد منتهی این اتفاق در خصوص نشان‌های تجاری دست چندم چینی بیشتر رخ داده است.

کشنده سروش دیزل

عرضه محصولات ایویکو با چند نشان تجاری مختلف یکی از جدیدترین اتفاقات در حوزه خودروهای کاروتجاری کشور است که تا قبل از این کمتر شاهد آن بودیم.

این اتفاق در حالی رخ داده است که زامیاد سال‌ها نماینده رسمی ایویکو در ایران بوده است و محصولات ایویکو را بدون تغییر برند به بازار عرضه می‌کرد.

کد خبر 144220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha