اولین کامیون کمپرسی اتوماتیک ایران رونمایی شد (+ عکس، مشخصات فنی کمپرسی ۴*۶ دافران)

اولین کامیون کمپرسی اتوماتیک ایران(کمپرسی ۴*۶ دافران)، توسط شرکت شایان دیزل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همزمان با اولین روز نمایشگاه خودرو اهواز مراسم معرفی و رونمایی از اولین کامیون کمپرسی اتوماتیک ایران در شهر اهواز برگزار شد.

رونمایی از کمپرسی 4*6 دافران

براساس این گزارش، کمپرسی ۴*۶ دافران از یک موتور با قدرت ۴۸۰ اسب بخار به همراه ترمز موتور ۲ مرحله ای بهره می برد. حداکثر گشتاور نیز در این کامیون ۶ سیلندر خطی، ۲۲۵۰ نیوتن متر اعلام شده است.

کمپرسی 4*6 دافران

این کامیون مجهز به گیربکس اتوماتیک ZF آلمان به همراه اینتاردر ۵ زمانه بوده که تعداد دنده ها در آن، ۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب است. و برند پمپ سوخت و انژکتور کامیون مورد اشاره، بوش با فیلتر رطوبت گیر و گرم کن می باشد.

کمپرسی 4*6 دافران

کامیون کمپرسی ۴*۶ دافران با ۱۰ تن وزن(بدون بار) از طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۷۶۳۲، ۲۵۰۰ و ۳۲۸۵ میلی متر برخوردار است.

این کمپرسی اتوماتیک دارای گواهی استانداردهای ۸۵ گانه است که محورهای عقب در آن از اکسل توپی طلا می باشد.

کمپرسی ۴*۶ دافران

در خصوص تجهیزات ایمنی و آسایش در این کامیون کمپرسی اتوماتیک می توان به سیستم تشخیص خواب آلودگی، دوربین ۳۶۰ درجه پانورامیک، سیستم رادار ترمز اضطراری(AEBS) به همراه FCWS، سیستم دوربین خط خوان جاده ای و انحراف از مسیر LDWS، یخچال، بخاری و کولر درجا فابریکی، تخت خواب راننده و مانیتور ۱۰ اینچی و ... اشاره کرد.

شرکت شایان دیزل تا ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اهواز واقع در محل دائمی نمایشگاه های خوزستان، سالن کارون، و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خودروهای این شرکت خواهد بود.

در ادامه سایر امکانات و تجهیزات کامیون کمپرسی ۴*۶ دافران را در کاتالوگ این محصول که در زیر آمده است را با یکدیگر مرور می کنیم:

کاتالوگ کمپرسی ۴*۶ دافران

کد خبر 144331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha