کمپرسی اتوماتیک دافران در شهر کویری یزد رونمایی شد (+عکس)

شایان دیزل که یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های خودرو از ابتدای سال جاری بود، این بار در نمایشگاه خودرو شهر کویری یزد حاضر شد و اولین کمپرسی اتوماتیک دافران را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شایان دیزل در نمایشگاه خودرو یزد باز هم کشنده دماغ‌دار دافران T۷ را به نمایش گذاشت و همین کشنده خاص، هجوم علاقمندان به غرفه شایان دیزل را همراه داشت.

شایان دیزل در نمایشگاه خودرو یزد نیز همچون نمایشگاه خودرو اهواز اقدام به رونمایی از اولین کمپرسی اتوماتیک ایران کرد و این بار استاندار یزد مهمان غرفه شایان دیزل بود.

کمپرسی ۴*۶ اتوماتیک دافران از یک موتور با قدرت ۴۸۰ اسب بخار به همراه ترمز موتور ۲ مرحله ای بهره می برد. حداکثر گشتاور نیز در این کامیون ۶ سیلندر خطی، ۲۲۵۰ نیوتن متر اعلام شده است.

این کامیون مجهز به گیربکس اتوماتیک ZF آلمان به همراه اینتاردر ۵ زمانه بوده که تعداد دنده ها در آن، ۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب است. برند پمپ سوخت و انژکتور کامیون مورد اشاره نیز از برند بوش با فیلتر رطوبت گیر و گرم کن است.

در خصوص تجهیزات ایمنی و آسایش در این کامیون کمپرسی اتوماتیک می توان به سیستم تشخیص خواب آلودگی، دوربین ۳۶۰ درجه پانورامیک، سیستم رادار ترمز اضطراری(AEBS) به همراه FCWS، سیستم دوربین خط خوان جاده ای و انحراف از مسیر LDWS، یخچال، بخاری و کولر درجا فابریکی، تخت خواب راننده و مانیتور ۱۰ اینچی و ... اشاره کرد.

حضور بازدیدکنندگان و انتظار برای ورود استاندار یزد به مراسم رونمایی از کمپرسی دافران نیز در نوع خود جالب توجه بود.

کشنده نیوفیس دافران H۷ نیز دیگر محصول شایان دیزل بود که در نوزدهمین نمایشگاه خودرو یزد به نمایش عمومی درآمده بود.

آنچه در غرفه شایان دیزل در شهر یزد گذشت را در گالری تصاویر ذیل ورق بزنید:

مشخصات فنی کمپرسی اتوماتیک دافران را در ادامه می‌بینید:

مشخصات فنی کمپرسی دافران

کد خبر 144395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha