خودرو ریرا برقی حمایت شود تا یکسال آینده به بازار می آید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودرو ریرا برقی، محصول توسعه‌ یافته‌ای است که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور به صورت داخلی‌سازی طراحی شده و در صورت حمایت می‌تواند تا یک سال آینده تجاری‌سازی شده و به بازار عرضه شود.

به گزارش پرشین خودرو، علیمردان عظیمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دلایلی از جمله آلودگی موجود در هوا، مصرف سوخت و سایر هزینه‌های ناشی از آن باید به سمت خودرو برقی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: ایران‌ خودرو با تکیه بر توان مهندسان و کارکنان خود مسیر توسعه را به درستی می‌پیماید و در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها خواهیم بود. 

عظیمی در خصوص روند توسعه و تولید در ایران خودرو اضافه کرد: خودرو ریرا برقی، محصول توسعه‌ یافته‌ای است که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور به صورت داخلی‌سازی طراحی شده و در صورت حمایت می‌تواند تا یک سال آینده تجاری‌سازی شده و به بازار عرضه شود. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو که در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور سخن می گفت، ضمن تاکید بر انعقاد قرارداد همکاری، عنوان کرد: با توجه به ارتقای فناوری و دانش روز، در صنایع مختلف تولیدی فقر دانش فنی و مهارت علمی وجود دارد و در صورتی که به رفع و تامین نیازهای آموزشی توجه نشود، پیشرفت و توسعه‌ای محقق نخواهد شد. 

عظیمی، با بیان این‌که انرژی و توان موجود نیروی انسانی در سطح کشور به خوبی توزیع نشده است، اظهار کرد: با این وجود، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در کنار سایر مراکز آموزشی معتبر، توانسته نیازهای آموزشی و ارتقای سطح مهارت و دانش نیروی انسانی را شناسایی و نسبت به تامین آن اقدام کند؛ این سازمان از گذشته تاکنون، سازمانی موثر و مفید برای علم آموزی و مهارت آموزی مطابق با نیاز جامعه بوده است. 

وی با اشاره به توان، تخصص، مهارت و تجربه کارکنان ایران خودرو افزود: باید با هم افزایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای، نسبت به نگه‌داشت این منابع ارزشمند و از سویی به‌روزآوری دانش و مهارت آنان اقدام کنیم، بی شک آموزش نیروی انسانی در ارایه محصول باکیفیت نیز تاثیرگذار خواهد بود. 

مدیرعامل ایران خودرو همچنین بر ارایه آموزش از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای به نیروهای تازه استخدام شده و انتقال آن به شبکه تامین و قطعه‌سازان برای ارتقای تولیدات و عرضه محصول با کیفیت تاکید کرد. 

براساس تفاهم‌نامه‌ای که میان ایران‌ خودرو و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به امضاء رسید، نیازهای آموزشی کارکنان این خودروسازی از طریق منابع آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تامین می‌شود.

امضای تفاهم‌نامه ایران خودرو با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

کد خبر 144419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha