خودرو اکستریم VX رونمایی شد / محمدرضا گلزار سفیر برند اکستریم در ایران (+عکس)

در مراسم رونمایی خودرو اکستریم VX یکی از سه خودرو اکستریم و در واقع لوکس‌ترین خودروی این برند در ایران، محمدرضا گلزار به عنوان سفیر برند اکستریم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اکستریم که بعد از فونیکس دومین زیرشاخه لوکس مدیران خودرو است با سه محصول فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که خودرو اکستریم VX پرآپشن‌ترین خودرو در میان سه خودرو اکستریم است.

برند اکستریم که هم‌زمان با رونمایی اکستریم VX سفیر برند خود را نیز شناخت، از لوکس‌ترین خودروهایی است که در ایران مونتاژ خواهد شد.

در مراسم رونمایی اکستریم VX یک شگفتانه در نظر گرفته شده بود و این شگفتانه چیزی نبود جر معرفی "محمدرضا گلزار" به عنوان سفیر برند اکستریم و مالک نخستین خودرو اکستریم در ایران.

اکستریم

محمدرضا گلزار سفیر برند اکستریم در این مراسم گفت: "دوستانی که من رو از نزدیک می‌شناسند، از علاقه من به ماشین کاملاً آگاه هستند و فکر می‌کنم به دلیل موقعیت اجتماعی این سال‌هایم این موضوع برای همه هم روشن هست، چند سالیه که هممون با شرکت مدیران خودرو و خدمات درجه‌ یکش آشنا هستیم اما بی‌تردید فکر می‌کنم گلِ اصلی رو با ورود خودروی اکستریم به بازار زدند که مطمئنم نه تنها به اهداف مطلوب شرکت دست پیدا می‌کنند که علاقه‌مندهای جدی خودرو ( اصطلاحاً ماشین بازها ) رو از خودشون صد در صد راضی نگه می‌دارند."

راننده خودرویی که برای رونمایی به روی سن آمد هم شروین یگانه برترین راننده اتومبیلرانی ایران بود که تجربه رانندگی خود با اکستریم را برای مهمانان بازگو کرد.

شروین یگانه در این مراسم گفت: خودرو اکستریم اولین خودرو چینی بود که استفاده کرد و نتوانست هیچ ایرادی از لحاظ فنی و ظاهری به آن وارد کند.

در ادامه این مراسم، آقای من معاون کل فروش مدیران خودرو، اکستریم را نه یک خودرو بلکه سبک زندگی جدیدی خواند که آمده تا مشتریان ایرانی را با سبکی نوین و مدرن آشنا کند.

من

وی افزود: در مدیران خودرو معتقدیم که مصرف کننده ایرانی لایق استفاده از برترین محصولات جهان است و به همین دلیل هم اکستریم VX را معرفی کردیم تا تجربه‌ای سطح بالا و لوکس برای مشتریان فراهم کند.

مایکل معاون فروش برند اکستریم هم دیگر سخنران این مراسم بود و گفت: در تحقیقات برند به این نتیجه رسیدیم که جای خالی یک برند لوکس در ایران خالی است و با ظرفیتی که در برند اکستریم وجود داشت این برند را به بازار معرفی کردیم.

مایکل

وی هدف عرضه اکستریم را آشنایی مشتریان ایرانی با سبکی مدرن در خودرو عنوان کرد و افزود: خودروهای اکستریم حاصل کار یک تیم بزرگ در مرکز طراحی این برند است.

در پایان این مراسم نیز اعلام شد که به زودی اپلیکیشن اکستریم معرفی می‌شود. این اپلیکیشن که شبیه به اینستاگرام است، فضایی برای انتشار پست‌های مورد علاقه مالکان اکستریم را فراهم می‌کند و رابطی برای ایجاد شبکه میان مشتریان برند اکستریم خواهد بود.

کد خبر 144538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha