از جنوب تا شمال پایتخت با خودروهای اکستریم

برند لوکس اکستریم که هم اکنون در نمایشگاه خودرو به نمایش خودروهای اکستریم می‌پردازد در شامگاه امشب، اکستریم VX را به عنوان لوکس‌ترین خودرو اکستریم رسما رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برند اکستریم که یکی از زیرمجموعه‌های لوکس مدیران خودرو شناخته می‌شود قرار است با سه محصول وارد بازار خودرو شود.

اکستریم که در ابتدای دی ماه رسما به بازار خودرو معرفی شد، با سه خودرو اکستریم LX، اکستریم TXL و اکستریم VX وارد بازار خواهد شد که اکستریم VX لوکس‌ترین نسخه خودروهای اکستریم از نظر آپشن و امکانات خواهد بود.

تصاویر خودروهای اکستریم در نمایشگاه خودرو را ببینید:

دو خودرو اکستریم هم اکنون در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب در معرض دید عموم قرار دارد اما اکستریم  VX امشب رسما رونمایی خواهد شد و از فردا نمایش عمومی آن آغاز خواهد شد.

سه خودرو اکستریم LX، اکستریم TXL و اکستریم VX که در ماه‌های آینده مونتاژ آن آغاز خواهد شد در کشورهای قطر، استرالیا، روسیه و امریکای جنوبی نیز حضور دارد.

مشخصات فنی اکستریم VX

اکستریم VX به یک پیشرانه ۲ لیتری TGDI تجهیز شده که ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس AT از آیسین ژاپن به محورهای خودرو منتقل می‌کند.

مشخصات فنی اکستریم VX با اکستریم TXL یکسان است اما از سطوح آپشنی بالاتری از این خودرو برخوردار است. به عنوان مثال در سیستم ADAS اکستریم VX بیست و شش رادار و سنسور وجود دارد اما در اکستریم TXL سه عدد سنسور کمتر را شاهد هستیم.

در مقایسه با فونیکس تیگو ۸ پرو، پیشرانه اکستریم VX حدود ۷ اسب بخار و ۲۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند ضمن اینکه از کابین مجهز و لوکس‌تری نسبت به این خودرو نیز برخوردار است.

در خصوص امکانات رفاهی و ایمنی اکستریم VX نیز باید بگوییم که این خودرو در حال حاضر، کامل‌ترین خودرو چینی از نظر امکانات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی است که طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

کد خبر 144535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha