فروش خودرو اکستریم VX چه زمانی آغاز می‌شود؟ / ۳ خودرو لوکس اکستریم برای اولین بار در کرمان به نمایش درآمد

برند لوکس اکستریم که در هفته‌های گذشته از فعال‌ترین برندهای خودروسازی کشور بوده است، این بار سه خودرو لوکس این برند را که خاص‌ترین شاسی بلندهای مونتاژی کشور است در نمایشگاه خودرو کرمان به نمایش عمومی درآورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، استان کرمان که هم‌اکنون میزبان خودروسازان در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان است، برای اولین بار شاهد حضور لوکس‌ترین شاسی بلندهای مونتاژی در جنوب شرق کشور است.

خودروهای اکستریم که تولید و مونتاژ آن در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم انجام می شود برای نخستین بار با سه خودرو لوکس خود به نمایشگاه کرمان آمده و با استقبال بی‌نظیری از سوی شهروندان کرمانی مواجه شده است.

اکستریم فول سایز VX که به تازگی رونمایی و معرفی شده به عنوان لوکس‌ترین خودرو از سه محصول اکستریم در غرفه این برند قرار گرفته است.

اکستریم TXL

کراس‌اوور سایز متوسط اکستریم TXL و کراس‌اوور کامپکت LX نیز دو محصول دیگر برند اکستریم در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان است.

برای اولین بار در نمایشگاه خودرو کرمان اعلام شد که اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین شاسی بلند فول سایز مونتاژی، نخستین محصولی است که از سوی برند اکستریم راهی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که قیمت اکستریم VX در روزهای آینده اعلام شود و تا قبل از پایان سال نیز شاهد برگزاری نخستین طرح فروش اکستریم VX باشیم.

اکستریم LX

براساس این گزارش، اکستریم TXL و اکستریم LX نیز در اردیبهشت و خردادماه سال ۱۴۰۳ رسما رونمایی و به بازار معرفی خواهد شد.

خودروهای برند اکستریم به واسطه برخورداری از آپشن‌های بسیار از جمله سیستم دستیار پیشرفته رانندگی موسوم به ADAS، تبدیل به لوکس‌ترین خودرو مونتاژی در کشور شده که می‌تواند رقیب قدرتمندی برای خودروهای وارداتی بازار باشد.

دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان از روز گذشته ۱۷ بهمن آغاز به کار کرده است و تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمان خواهد بود.

کد خبر 144603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha