فراخوان ثبت نام کنندگان خودروهای بهمن موتور ادامه دارد / تمامی متقاضیان به محض تامین ارز برای تکمیل فرآیند ثبت نام فراخوانده می شوند

مدیرعامل بهمن موتور گفت: فراخوان تکمیل وجه برای گروهی از ثبت‌نام کنندگان نوبت زمستان خودروهای بهمن موتور در سامانه یکپارچه خودرو اعلام خواهد شد و این فراخوان‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، امیر میرمنصف، درباره کسانی که سامانه یکپارچه به آنها نوبت اعلام کرده است، اظهار داشت: تمامی ثبت‌نام کنندگان به محض تامین ارز برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام فراخوانده می‌شوند.

مدیرعامل بهمن موتور در پاسخ به سوالی در خصوص «چرایی بروز این اشکال در روند تکمیل وجه مشتریان» تصریح کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه یکپارچه فروش خودرو بالغ بر ۱۸ هزار نفر را به عنوان متقاضی محصولات بهمن موتور اعلام می‌‎کند در حالی که برنامه تولید این مجموعه، پنج هزار دستگاه بود و این موضوع به مسئولان امر اعلام شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که «چطور بهمن موتور نسبت به این موضوع اعتراضی نکرد» اضافه کرد: عواقب ناشی از تفاوت فاحش برنامه تولید با تعداد نوبت‌های اعلام شده از جانب سامانه، به مسئولان اطلاع داده شد اما به طور ضمنی با وزارت صمت توافق شد تا در صورت تامین ارز مورد نیاز، خودروها تحویل ثبت‌نام کنندگان در سامانه شود.

میرمنصف متذکر شد: بهمن موتور تا پایان پاییز، مطابق برنامه فراخوان تکمیل وجه را صادر کرده اما به دلیل عدم تامین ارز، چرخه تامین قطعات منفصله با وقفه روبرو شد.

وی پیش‌بینی کرد که بیش از سه هزار دستگاه در نوبت زمستان برای تکمیل وجه فراخوانده شوند و با تامین ارز مورد نیاز قطعات منفصله، افرادی که در سامانه نوبت گرفته‌اند نیز برای تکمیل وجه دعوت شوند.

کد خبر 144681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha