شتاب صفر تا صد و معرفی فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید (+فیلم)

فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، محصول جدید برند فونیکس است که می‌تواند هزار کیلومتر را با یک باک پر سوخت بپیماید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از خودروهای دوستدار محیط زیست است که از سوی فونیکس NEV به بازار خودرو عرضه خواهد شد.

خودروهای پلاگین هیبرید بر خلاف خودروهای برقی که نیاز به زیرساخت شارژ در کشور دارند نیاز به زیرساخت ندارند و می‌توانند با استفاده از موتور بنزینی و شارژ باتری به تردد بپردازند و به همین دلیل هم مزیت بسیار بیشتری نسبت به خودروهای برقی دارد و گزینه مناسب‌تری برای علاقمندان نسبت به خودرو تمام برقی است.

تصاویر فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید را اینجا ببینید

فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و موتور برقی توان تولید ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن گشتاور به محور جلو را دارد.

طراحی ظاهری فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید شبیه فونیکس تیگو ۷ پرو است و اختلاف اندکی از نظر ظاهری با این خودرو دارد. تفاوت‌ها به تغییر اندک در طراحی سپر و دی لایت و رینگ خودرو باز می‌گردد.

طراحی کابین هم از زبان طراجی تیگو ۸ پرو پیروی می‌کند و ظاهری شبیه تیگو ۸ پرو دارد.

از نظر امکانات رفاهی نیز این خودرو به سیستم دستیار پیشرفته رانندگی یا ADAS مجهز است.

رادار نگهدارنده بین خطوط، هشدار خروج از خط، کروز کنترل، شش کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کمک به حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما به همراه سانروف، سنسورهای نور و باران، ترمزدستی برقی و اتوهلد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله با دریچه جداگانه برای ردیف عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، چراغ خوش‌آمدگویی و چراغ بدرقه، سیستم پایش فشار باد تایرها، فرمان برقی، شارژ وایرلس، آینه الکتروکرومیک، صندلی‌های برقی به همراه گرمکن و آینه‌های تنظیم شونده تاشو برقی تنها برخی از امکانات فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید است.

ویدئوی معرفی فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید را می‌توانید در ادامه تماشا و نظرات خود را ذیل همین گزارش ارسال کنید:

کد خبر 144691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha