قیمت خودرو لاماری ایما هیبرید اعلام شد / عرضه خودرو لاماری هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی (+جدول فروش، زمان ثبت نام)

با اعلام قیمت خودرو لاماری ایما هیبرید، نخستین مرحله عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بر مبنای فرایند نوبت دهی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین پارس در بخشنامه ای خطاب به عموم متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز  این شرکت اعلام کرد:

پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما هیبرید(HEV) از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به روش فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روز کاری آغاز شده است.

متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت https://saleauto.ir برای انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌نام خودرو مذکور اقدام کنند.

قیمت لاماری ایما هیبرید نیز ۱ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است که در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود.

جدول فروش خودرو لاماری ایما هیبرید

این گزارش می افزاید: فقط متقاضیانی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها از سوی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مشخص شده است، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خاطرنشان می شود: هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نمی شود و انتخاب خودرو در سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده اند، می‌باشد.

برای دریافت بخشنامه عرضه خودرو لاماری هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اینجا کلیک کنید.

کد خبر 144789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha