احیای مرکز ارتباطات؛ راهکاری برای کاهش مشکلات سایپا

محمدعلی تیموری مدیرعامل پیشین سایپا با حذف مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا صدمات جبران ناپذیری به این گروه وارد کرد اما انتظار می‌رود جانشین وی این واحد را به روال سابق بازگرداند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با تغییرات بزرگی که اواخر سال گذشته در راس مدیریت گروه خودروسازی سایپا اتفاق افتاد، همگان در انتظار تماشای نتایج این تغییرات شگرف در سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه‌ آن هستند.

با وجود اینکه ارزیابی بیشتر فعالان صنعت خودرو از این تغییرات مثبت است اما به واقع جبران خرابی‌هایی که تیموری(مدیرعامل پیشین سایپا) به بار آورد تنها با اعمال تغییرات مدیریتی امکان‌پذیر نیست.

روندی که مدیرعامل پیشین سایپا برای افزایش بهره‌وری در پیش گرفته بود، در عالم سیاست یک مثال عینی دارد به نام محمود احمدی نژاد که احتمالا الگوی تیموری در کن‌فیکون کردن سایپا بود.

محمود احمدی‌نژاد در هشت سال ریاست جمهوری خود دست به انحلال سازمان‌هایی زد که تا همین امروز هم کشور در حال پرداخت تاوان آن ندانم‌کاری هاست.

تیموری هم در سایپا همان مسیر احمدی‌نژاد را پیمود اما در اشلی خردتر از آنچه محمود کرد.

امروز هم با کنار رفتن تیموری از سایپا انتظار می‌رود جانشین وی دست به احیای واحدهایی بزند که وی، انحلال آن را رقم زده بود.

از نگاه فعالان صنعت خودرو، آنچه توسلی‌مهر در گام نخست باید انجام دهد، احیا و بازسازی مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا به عنوان خط مقدم ارتباطی این شرکت با رسانه و افکار عمومی است.

دور هم جمع کردن نیروهایی که به دلیل انحلال مرکز ارتباطات در دوره تیموری میان سایر بخش‌ها تقسیم شدند و از سرگیری فعالیت ارتباطات سایپا در قالبی جدید می‌تواند گره‌گشای مشکلات این شرکت در سال جاری و ارتقای آن نزد افکار عمومی باشد.

کد خبر 144905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha