میزان تولید قطعه خودرو در کروز برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد / قطعات شاهین، اطلس و سهند در کروز تولید می شود

مدیر فروش شرکت کروز اظهار امیدواری کرد طی سال ۱۴۰۳ به تولید بیش از ۶۰ میلیون قطعه خودرو در این شرکت قطعه سازی دست یابند.

به گزارش پرشین خودرو، علی یوسفی، با بیان این مطلب در تشریح میزان تولید شرکت صنایع قطعه سازی کروز طی دو سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از بر ۵۱ میلیون قطعه و سال ۱۴۰۲ حدود ۵۸ میلیون قطعه در کروز تولید شد و این قطعات در اختیار شرکت‌های خودروسازی قرار گرفت و امیدواریم امسال رقم تولید به بیش از ۶۰ میلیون قطعه برسد.

مدیر فروش شرکت کروز، در خصوص برنامه‌های تولید این شرکت قطعه سازی در سال ۱۴۰۳، اضافه کرد: در سال پیش‌رو برای تولید و داخلی‌سازی قطعات خاص خودرو تارا از جمله کیسه هوا، چراغ، دست سیم، سپر، قطعات ترمز و نیز قطعات جانبی موتور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

یوسفی با تاکید بر اینکه برنامه تولید و تامین قطعات شاهین، اطلس و سهند از محصولات گروه خودروسازی سایپا هدف‌گذاری کرده‌ایم، بیان داشت: ایربگ، داشبورد، چراغ، غربیلک فرمان، سپر، دستگیره‌های بیرونی، دسته سیم، جلو آمپر، مالتی مدیا و نیز قطعات ترمز ESP از جمله قطعاتی است که در دستور کار تولید قرار گرفته است.

تکمیل و تولید قطعه ECU دوگانه سوز برقی در سال ۱۴۰۳
مدیر مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز نیز در تشریح اقدامات این شرکت در سال جاری و برنامه‌های داخلی‌سازی در سال ۱۴۰۳ گفت: هم اکنون در حال تکمیل داخلی سازی قطعه ECU دوگانه سوز برقی هستیم که امسال تولید می‌شود.

محمدرضا دهقان با اشاره به اینکه بخش‌های مختلفی از قطعات خودرو این شرکت از جمله قطعات الکترونیکی با استفاده از توان داخلی تولید شد، افزود: داخلی سازی سیستم‌های کنترل بدنه، سنسور فشار تایر و نیز سیستم ورود بدون کلید جز اقدامات و فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ بوده است. همچنین در سیستم چند رسانه‌ای به ساخت نمونه رسیدیم که در سال ۱۴۰۳ به تولید خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مدار الکترونیکی سیستم کنترل ایربگ که امکان کنترل ۸ ایربگ را دارد، جز اقدامات و طراحی‌های سال گذشته بوده و نیز طراحی سیستم هشدار تشخیص نقاط کور از جمله محصولاتی است که امسال به تولید خواهد رسید.  

مدیر مرکز تحقیقات و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز همچنین خاطرنشان کرد: با همکاری گروه بهمن بر روی موتور برقی (بخش الکترونیک) کار می‌کنیم.

کد خبر 144897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha