۸۰ درصد متقاضیان خودرو تجاری در اواخر سال ۱۴۰۲ مصرف کننده نهایی نبودند

مدیر برند خودروهای تجاری جک شرکت آرین دیزل گفت: در اواخر سال ۱۴۰۲ شاهد تقاضای عجیب و غریب برای خرید خودرو تجاری بودیم بطوریکه ۸۰ درصد متقاضیان، مصرف کننده نهایی نبودند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سعید محمودی، برند جک در حوزه تولید خودرو تجاری را دارای سابقه طولانی دانست و اضافه کرد: از سال ۱۳۹۳ شاهد معرفی و عرضه خودروهای تجاری با نشان جک در ایران هستیم و کیفیت جک، در نبود خودروهای اروپایی یا ایسوزو ژاپن، حرف اول را می زند.

محمودی با اشاره به اینکه ۲۴ درصد سهم بازار خودروهای تجاری در اختیار آرین دیزل است از برنامه ریزی برای کسب حداقل ۴۰ درصد سهم بازار این بخش در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مدیر برند خودروهای تجاری جک شرکت آرین دیزل از برنامه ریزی برای تولید و عرضه کامیون ۱۲ تن، کامیون تک محور باری، کامیون نیمه سنگین و کامیونت برای سال جاری خبر داد و اضافه کرد: خودروهایی از این شرکت به بازار عرضه خواهد شد که هم از مزیت رقابتی برخوردار باشد و هم به بزرگ تر شدن سبد شرکت کمک کند.

وی بزرگ تر کردن سبد خودروهای جک را بر مبنای مطالعه بازار دانست و تاکید کرد که محصولاتی منطبق باز نیاز بازار شناسایی، تولید وعرضه خواهد شد.

سعید محمودی

محمودی در بخشی از سخنان خود موضوع جوینت ونچر شدن با جک و صحبت در خصوص آن را به آینده ای نزدیک موکول کرد.

مدیر برند خودروهای تجاری جک شرکت آرین دیزل یکی از برنامه های امسال این شرکت را ورود معنادار به بازار خودروهای آتش نشانی و حضور در مناقصات این خودروها دانست و افزود: شرکت آرین دیزل در سال ۱۴۰۳ با بیشترین تنوع در خودروهای تجاری(کامیون و کامیونت) فعالیت خواهد کرد.

محمودی در پایان از ورود شرکت های جدید با مبنای غیر واقعی به بازار خودروهای تجاری انتقاد کرد.

کد خبر 144911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha