اعلام آمادگی آرین دیزل برای فروش سازمانی با روش‌های منعطف / کامیون های جک و شک موتو در فروش سازمانی قرار دارد

رئیس فروش سازمانی آرین دیزل با اشاره به این‌که صاحبان صنایع باید در مواقع لزوم باید از هم حمایت کنند، گفت: طرح فروش منعطف سازمانی آرین دیزل تبدیل به بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت در راستای تسریع نوسازی ناوگان فرسوده و رفع نیاز ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری به خودروهای جدید شده است.

علی نیک‌رفتار، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال‌های گذشته به دلایل مختلفی، انبوهی از تقاضا در حوزه خودروهای کار و تجاری ایجاد شده است که ما در این طرح فروش منعطف سازمانی در تلاش هستیم تا پاسخگوی بخشی از نیاز بازار خودروهای تجاری باشیم.

علیرضا نیک رفتار

وی در ادامه گفت: بخشی از سقف فروش آرین دیزل را به اشخاص اختصاص دادیم و بخش دیگری را نیز به سازمان‌ها اختصاص داده ایم که می‌توانند نیاز مجموعه خود را با محصولات سبک و سنگین جک و شک موتو، برطرف کنند.

رئیس فروش سازمانی شرکت آرین دیزل با اشاره به محصولاتی که در این طرح قرار دارد، تصریح کرد: تمام محصولات جک و شک موتو و همچنین خودروهای جدید که سال آینده وارد سبد محصولات آرین دیزل می‌شود از جمله اولین کامیونت جک ۱۲ تن اتوماتیک، در این طرح فروش منعطف قابل ارائه است.

وی به معرفی یک کشنده لوکس از برند شک موتو هم اشاره کرد و گفت: کشنده لوکس ایکس ۶۰۰۰ در برنامه شرکت آرین دیزل وجود دارد و بد نیست بدانید که این کشنده قوی‌ترین خودرو تجاری جهان است.

نیک رفتار در پایان، قیمت فعلی کشنده شک موتو را ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: طرح‌های فروش خودروهای آرین دیزل به صورت روزانه در وبسایت این شرکت در دسترس عموم خریداران قرار دارد.

کامیونت جک

کد خبر 144598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha