چری؛ جلودار انقلاب تکنولوژی در صنعت خودرو چین / تغییر ریل در تولید خودروهای چری

چری که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودروی چین در سال‌های اخیر دست به تغییر ریل در مسیر تولید خودرو و گذار از خودروهای درونسوز به خودروهای انرژی پاک زده است در نمایشگاه خودرو پکن با شعار New Eco به معنی زیست بوم جدید، حضور پرنگی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو چین که به صورت سالانه در شهرهای پکن و شانگهای، میزبان بزرگ‌ترین خودروسازان جهان است این بار در پکن پایتخت سیاسی چین برگزار می‌شود.

نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار New Eco به معنی زیست بوم جدید میزبان خودروسازانی از سراسر جهان است تا پرچمداری چین در تولید خودروهای انرژی پاک و جدیت چین در این مسیر را به رخ بکشد.

در میان خودروسازان چینی که حضور پر رنگی در این رویداد مهم آسیایی دارند، چری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو چین به چشم می‌خورد که در سال‌های اخیر دست به تغییر ریل در سیاست تولید خودرو زده و به سمت تولید خودروهایی با تولید آلایندگی کمتر و مصرف سوخت پاک حرکت کرده است.

چری با حضور در نمایشگاه پکن نه تنها به عنوان بخشی مهم از صنعت خودرو چین حاضر خواهد شد بلکه تلاش می‌کند تا پرچمداری این شرکت به پایداری محیط زیست و تولید خودروهای دوست‌دار محیط زیست را به رخ بکشد.

چری که در کشورهای زیادی از جمله ایران مشغول تولید خودرو است در حال گذار از تولید خودروهای درونسوز و تبدیل خود به نهادی جامع و یکپارچه است که نیاز به حمایت از چندین فناوری و صنایع دارد.

چری در تلاش است که تمرکز رقابت در صنعت خودروسازی را از محصولات به سوی اکوسیستم‌های فراگیر تغییر دهد و در این راه تاکنون به موفقیت‌های مناسبی دست یافته است.

چری با ایجاد و پرورش یک اکوسیستم متنوع حول محور «مردم»، «وسایل نقلیه» و «زندگی‌ها»، این تغییرات را دنبال می‌کند و هدف از اجرای آن را نیز ارائه تجربیات زندگی هوشمند به کاربران در سراسر جهان اعلام می‌کند.

چری همچنین در این مسیر متعهد به تولید خودروهای دوستدار محیط زیست و توسعه فناوری‌ها و محصولاتی با انرژی پاک شده تا گامی هم در جهت تعهدات بین‌المللی چین به کاهش تولید کربن بردارد.

چری علاوه بر فعالیت های تجاری خود، طرح‌های رفاه عمومی در سراسر جهان را به عنوان بخشی مهم از مسئولیت اجتماعی در چهار گوشه دنیا برگزیده است و در این مسیر تنها در سال ۲۰۲۳، شش میلیون دلار به یونیسف برای برنامه موضوعی آموزش جهانی اهدا کرد.

چری همچنین برای حفاظت از محیط زیست و کمک به گونه‌های در معرض انقراض با IUCN در زمینه‌هایی مانند آموزش کودکان در حفاظت از محیط زیست مشارکت کرد.

آنچه چری در سال‌های اخیر به خصوص در تولید خودروهای انرژی پاک انجام داده، این شرکت را به نمونه‌ای موفق در گذار صنعت خودرو از سوخت‌های فسیلی به سوی استفاده از انرژی پاک تبدیل کرده است.

کد خبر 144923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha