NETA U خودرو برقی جدید BM CARS معرفی شد / نمایش عمومی فیدلیتی XB۱ سومین عضو از خانواده محصولات فیدلیتی بهمن موتور

فیدلیتی XB۱ و Neta U دو خودرو جدید گروه بهمن و BM CARS برای اولین بار معرفی و به نمایش عمومی درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه بهمن از خودروسازان خصوصی کشور است که به همراه زیر مجموعه هایش به اتو اکسپو تهران آمده و محصولات جدیدی را برای نمایش آورده است.

گروه بهمن با نمایش هشت خودرو سواری خود از جمله فیدلیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، دیگنیتی پرایم، ون باری اینرودز، پیکاپ G۹ و ریسپکت ۲ و معرفی خودرو فیدلیتی XB۱ در نمایشگاه اتوکسپو حضور یافته است.

فیدلیتی X21

فیدلیتی XB۱ سومین عضو از خانواده محصولات فیدلیتی بهمن موتور و متعلق به خودروسازی جتور(از زیر مجموعه‌های گروه چری) است و به لحاظ مشخصات فنی و تجهیزات با فیدلیتی پرستیژ بسیار نزدیک است.

فیدلیتی X21

خودرو XB۱ بهمن که قرار است به زودی عرضه شود مجهز به پیشرانه توربو GDI (مشابه فیدلیتی پرستیژ) با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی بوده که ۱۹۷ اسب بخار قدرت دارد که این قدرت از طریق جعبه‌ دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر (wet) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. موتور فیدلیتی XB۱ مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۶، وزن خودرو ۱۵۸۰ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۷ لیتر است.

بر اساس این گزارش، خودرو NETA U هم  یکی از کراس اوورهای تمام برقی است که توسط زیر شاخه جدید گروه بهمن یعنی BM CARS وارد می شود و برای اولین بار در نمایشگاه اتواکسپو به نمایش در آمده است.

این کراس اوور برقی جدید بی ام کارز دارای موتوری با قدرت حداکثر ۱۲۰ کیلووات ساعت یا ۱۶۱ اسب بخاری است که توان تولید گشتاوری ۲۱۰ نیوتن‌ متری دارد و حداکثر سرعت این خودرو ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت بوده و با یکبار شارژ باتری‌ها می‌تواند تا ۵۰۰ کیلومتر را طی کند.

خودرو برقی NETA U همچنین دارای سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)، رادار هشدار برخورد با عابر پیاده، ترمز پارک برقی، سیستم توقف خودکار(اتوهلد) سیستم مولتی مدیا ۸ اینچی و آینه های جانبی جمع شونده اتوماتیک و سیستم تهویه هوا N۹۵ است.

هونگچی

هونگچی

البته BM CARS در این نمایشگاه علاوه بر خودرو برقی نتا یو، چهار خودرو دیگر شامل هونگچی H۵ که یک سدان بنزینی لوکس بوده و هونگچی EQM۵ که یک سدان برقی است و خودرو DFSK E۵ که به نوعی نسخه پلاگین هیبرید دانگ فنگ ۵۸۰ است و همچنین بستیون T۷۷ را در معرض دید عموم قرار داده است.

بی ام کارز

کد خبر 144534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha