پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای را با قیمت سال ۱۴۰۲ بخرید (+قیمت، جدول فروش و مشخصات فنی)

شرکت ارس خودرو دیزل فروش پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای را با قیمت سال ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ آغاز کرد.

به گزارش پرشین خودرو، متقاضیان می توانند برای خرید پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای (آسنا M ۲۴۴) در رنگ های سفید روغنی، مشکی متالیک، قرمز متالیک، آبی کاربنی متالیک، خاکستری نوک مدادی متالیک، سبز زیتونی متالیک و بنفش بادمجانی متالیک با مدل ۱۴۰۳ و با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، از امروز( ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳) اقدام کنند.

موعد تحویل خودرو آمیکو آسنا، ۴۵ روز کاری اعلام شده است.

براساس اعلام شرکت ارس خودرودیزل، با توجه به محدودیت تعداد، در صورت تکمیل ظرفیت سیستم فروش به صورت خودکار غیر فعال می شود.

همچنین پیش فاکتور صادر شده به نام مشتریان در سیستم فروش ۵ روز اعتبار خواهد داشت و در صورت عدم واریز وجه به حساب شرکت تعاونی توزیعی کارکنان آمیکو و انقضای پیش فاکتور، درخواست متقاضی باطل خواهد شد.

در طرح فروش مذکور، خسارت دیرکرد ۱۶ درصد و زمان پرداخت آن ۷ روز پس از تحویل خودرو انجام می شود؛ سود مشارکت و انصراف نیز ۰ درصد است.

این گزارش می افزاید که خودرو پیکاپ آمیکو آسنا M ۲۴۴ یک محصول ۴ سیلندر است که از موتور میتسوبیشی به حجم ۲۳۷۸ سی سی با ۲۱۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

مصرف سوخت در این خودرو دنده ای، ۱۰.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد و به قفل دیفرانسیل اتوماتیک مکانیکی، سیستم های ترمز ABS + ESP، رینگ چرخ آلومینیومی، کیسه هوا ۲ عدد (راننده و سرنشین)، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، ۷۰ لیتر ظرفیت باک سوخت و تنظیم صندلی راننده حرکت ۸ جهته مجهز می باشد.

در خصوص تجهیزات و امکانات در پیکاپ آمیکو آسنا می توان به تهویه مطبوع دستی، محافظ قسمت بار، رکاب جانبی، چراغ روشنایی در روز، سیستم پخش MP۵ با ورودی USB دارای ۶ بلندگو، عایق درب موتور، جک بادی نگهدارنده درب موتور، کروز کنترل، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، چراغ های عقب LED، آینه های جانبی با تنظیم برقی و دارای گرمکن، فرمان هیدرولیکی، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان، کامپیوتر سفری، سیستم کنترل پایداری،   سیستم ترمزگیری چهار چرخ دیسک، قفل مرکزی و قفل خودکار، سنسور پارک عقب، استاندارد حفاظت از افراد پیاده و استاندارد استحکام کابین سرنشینان اشاره کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کاتالوگ خودرو می توانند به سایت آمیکو به آدرس www.amicoir.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۸۰۱۹ ۰۲۱ - (داخلی ۴۱۲۲ - ۴۱۲۴) کارشناسان ارس خودرودیزل در واحد فروش تماس بگیرند.

شرایط فروش آمیکو

کد خبر 144925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha