سومین مرحله فراخوان تکمیل وجه متقاضیان خودرو لاماری هیبرید (+جزئیات)

شرکت آرین پارس موتور سومین مرحله فراخوان تکمیل وجه متقاضیان خودرو لاماری هیبرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را از صبح امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، براساس بخشنامه آرین موتور پارس، متقاضیان خرید لاماری هیبرید می‌توانند از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت https://sales.lamari.ir نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو اقدام کنند.

لاماری

فراخوان تکمیل وجه متقاضیان لاماری هیبرید قوانینی دارد که مطالعه و آگاهی از آن برای متقاضیان الزامی است.

رعایت قواعد و ضوابط ذیل برای متقاضی الزامی است و در صورت عدم رعایت هر یک ثبت نام به خودی خود ملغی الاثر خواهد بود.

لازم است متقاضی واجد همه شرایط مذکور در مصوبات قانونی شورای رقابت و سایر مراجع ذی صلاح قانونی باشد و به درخواست اشخاصی که واجد این شرایط نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شماره حساب و شبای معرفی شده در زمان ثبت نام الزاماً باید به نام فرد متقاضی بوده و کلیه تراکنش های مالی، حسب مورد باید از همان حساب صورت پذیرد.

اطلاعات سجلی و نشانی بستی متقاضی از طریق سامانه امتا صحت سنجی خواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند به منظور خرید کارت طلائی بر اساس مفاد کتابچه گارانتی خودرو درخواست خود را مبنی بر برخورداری از خدمات موصوف از طریق ساز و کار پیش بینی شده در سامانه فروش شرکت اعلام نمایند.

انتقال و واگذاری امتیاز حقوق ناشی از پیش ثبت نام به اشخاص غیر به هر نحوی مجاز نبوده و باطل و بلااثر است. پس از عقد قرارداد خرید تغییر نام صلح و یا واگذاری امتیاز ثبت نام به شخصی غیر از شخص ثبت نام کننده ممنوع است. هرگونه انتقالی از نظر عرضه کننده باطل و بلا اثر است.

عرضه کننده صرفاً به میزان خودروهایی که امکان ثبت سفارش آن به صورت CBU وجود داشته و تخصیص و تامین ارز آن صورت پذیرفته در برابر متقاضیانی که بر اساس بند فوق فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نموده باشند متعهد است.

بروز موانع ملی و بین المللی در برابر فرآیند واردات CBU اعم از تشدید تحریم ها و امتناع تامین کننده خارجی از عرضه CBU و با تخصیص با تامین ارز قوه قاهره تلقی شده و عرضه کننده در این خصوص تعهدی نخواهد داشت.

عرضه کننده در صورت بروز قوه قاهره از قبیل سیل، زلزله بیماریهای واگیردار تغییر در قوانین و مقررات آمره تحریم های اقتصادی و بین المللی آشوب و بلوا اعتراضات خیابانی و اعتصابات سراسری، تغییرات سیاسی و تدابیر امنیتی و ممنوعیت ورود خودرو با وضع محدویتهای قانونی ناظر به واردات کالا و عدم امکان ترخیص آن از گمرکات کشور ناشی از قصور عرضه کننده نباشد افزایش نرخ ارز و مانند آن مسئولینی جز استرداد وجوه دریافت شده به متقاضی نخواهد داشت.

متقاضیانی که در فهرست سامانه مذکور قرار میگیرند باید وجه درخواستی را صرفاً به صورت اینترنتی و به حساب شرکت مجتمع صنعتی آرین پارس موتور سهامی خاص و در قالب تراکنش واحد واریز نمایند. بدیهی است در غیر این صورت عرضه کننده هیچ گونه مسئولیتی در قبال متقاضی نخواهد داشت.

قیمت خودرو متشکل از هزینه ها و تعرفه ها و عوارض قانونی اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح در زمان صدور این بخشنامه است. لذا در صورتی که بر اساس تصمیمات مراجع مذکور، عوامل مؤثر بر قیمت خودرو تا پیش از صدور فاکتور افزایش یابد متناسباً قیمت خودرو تغییر خواهد نمود و متقاضی مکلف به پرداخت مابه التفاوت است.

خودرو به هیچ وجه بدون پلاک به متقاضی تحویل داده نخواهد شد.

پس از پایان فرآیند ثبت نام درخواست هیچ گونه تغییر در اطلاعات متقاضی رنگ خودرو تغییر نمایندگی مجاز و یا نوع خودرو امکان پذیر نیست.

کد خبر 145144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha