تعداد شکایات مشتریان ایران خودرو در یک سال گذشته کاهش داشت / ثبت کاهش ۳۳ درصدی شکایت مشتریان در فروردین ۱۴۰۳

مدیر ارتباط با مشتریان شرکت ایران‌خودرو از افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان این خودروساز و کاهش تعداد شکایات آنان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا هادی‌نژاد، با اشاره به رویکرد ایران‌ خودرو در تعامل با مشتریان و ایجاد تجربه مثبت در ذهن آنان (CEM) با هدف افزایش سطح اعتماد و رشد میزان وفاداری گفت: ضمن بررسی حوزه‌های قابل بهبود حاصل از نتایج رضایت‌سنجی‌های دوره‌ای در حوزه محصولات و خدمات و هم‌چنین تحلیل داده‌ها، با ارایه راه‌کارهای پیش‌گیرانه از جمله اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع و همراهی و همکاری مطلوب شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط در  گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد شکایات مشتریان از ایران‌خودرو در یک سال اخیر کاهش محسوسی یافته است.

مدیر ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو با تاکید بر اثربخشی اقدامات پیش‌گیرانه در کاهش بروز نارضایتی در مشتریان که با همکاری واحدها و شرکت‌های مرتبط در گروه صنعتی ایران‌ خودرو انجام شد، به کاهش ۳۳ درصدی تعداد شکایات ورودی در فروردین ۱۴۰۳ نسبت به فروردین ۱۴۰۲ اشاره کرد.

هادی‌نژاد هم‌چنین به ارتقای رضایت‌مندی مراجعان حضوری از فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها با رشد ۱۳ درصدی نسبت به زمستان ۱۴۰۱ و کسب امتیاز ۸۷.۱ در زمستان ۱۴۰۲ از طریق بهبود فرآیند گردش کار و چندمهارته شدن کارکنان واحد مشتریان حضوری اشاره کرد. 

وی خاطرنشان کرد: رشد ۱۱ درصدی میزان رضایت مشتریان از فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات در زمستان ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱، از دیگر موفقیت‌های ایران‌خودرو در این زمینه است.

کد خبر 145193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha