کد خبر 18984
۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
ارتقا كیفیت تمام محصولات ایران خودرو

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تامین خواست و ارتقای رضایت مشتریان، قطعه سازان زنجیره تامین خود را ملزم كرده تا كیفیت قطعات را در فرایندهای تولید، فروش و خدمات پس از فروش مطابق با تعهدات خودروساز به مشتریان تضمین كنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: ضمانت دو ساله قطعات از سوی سازندگان، از الزامات تعیین شده در این زمینه است. وی افزود: تامین كنندگان قطعات و مجموعه های خودرو موظف به تضمین قطعات تعویضی در شبكه خدمات پس از فروش خودرو در دوره گارانتی هستند و ایران خودرو سیستم ردیابی محصولات خود را به گونه ای به كار می برد كه شناسایی و ردیابی قطعه و سازنده ممكن و از ورود قطعه یا مجموعه معیوب به خطوط تولید خودرو جلوگیری شود. مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح كرد: رسید قطعی قطعه یا مجموعه در خودروساز پس از تایید نهایی بر روی خودروی تجاری شده انجام می گیرد. نجم الدین با تاكید بر اهمیت رتبه سیستمی و فرایندی قطعه ساز و مجموعه ساز، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی ها و در چارچـــــوب الزامات ISO TS16949 و الزامات خاص هر خودروساز، امتیاز سیستمی و فرآیندی سازندگان رتبه آ. بی. و سی. به ترتیب بیش از 90 ، 75 تا 90 و 50 تا75 تعیین شده است. وی افزود: ارتقای یك مرتبه ای كیفیت تمامی محصولات ایران خودرو كه در سال 90 اتفاق افتاد و امسال نیز تمامی خودروهای سواری در رده كیفیتی خوب و خیلی خوب قرار دارند. مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو حد مجاز شاخص كیفیت خودروها سه ماه پس از تحویل به مشتری ( C/100 ) را برای خودروهای جدید با نشان تجاری داخلی كه یك سال از عرضه آن ها گذشته، 20 ذكر كرد و گفت: این میزان در ایران خودرو نیز برای سال 92 هدف گذاری شده كه نشان دهنده دست یابی به استاندارد مربوط به آن است. نجم الدین با اشاره به نظرسنجی وزارت صنعت، معدن و تجارت از كیفیت اولیه پیمایش تا چهار هزار كیلومتر یا گذشت سه ماه از تاریخ تحویل خودرو و كیفیت دوام 15 ماه بعد از دوره كیفیت اولیه و انتشار نتایج مربوطه، گفت:‌ ایران خودرو به گونه ای عمل می كند كه میزان رضایت مشتریان از كیفیت دوام نسبت به كیفیت اولیه هر محصول بیش از پنج درصد كاهش نیابد.
کد خبر 18984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسفی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    0 0
    آقا به جای این از خود ممنون بودن به فکر عمل به تعهدات خود باشید که چندین ماه است ، از دادن هزاران خودرو به مشتریانی که ملیییون ها تومان پول به شما داده اما به جای به جا آوری حس قدرشناسی، حتی از یک اطلاع رسانی شفاف به آن ها دریغ میکنید
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    اهای اقای نمایندگی چرا با مردم اینکارا میکنید چرا روز به روز قیمت ماشین داره گرون تر میشه ها؟؟ این نهایت بی انصافیه که شما دارید به مردم خیانت میکنید!! خیلی نامردید! شماها دارید با پول مردم قیمت ماشین رو گرون تر میکنید ! و این اصلن کار درستی نیست؟؟ ترخدا براب یه بار هم که شده قبول کنید که قیمت ماشین باید ارزون بشه نه گرون؟؟