معرفی نیسان ترا چینی؛ مانیان ترا چه مشخصات و امکاناتی دارد!؟ (+فیلم)

مانیان ترا یا همان نیسان ترا چینی شده نخستین محصول مانیان خودرو از زیرمجموعه‌های پرشیا خودرو است که به زودی راهی بازار خودرو خواهد شد اما مشخصات فنی و امکانات نیسان ترا چیست؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سرانجام نسخه چینی شده نیسان ترا معرفی شد اما نه با نامی که قرار بود سال گذشته به بازار بیاید.

اولین بار نیسان ترا با شرکت ایستا موتور و نام لئو ام ایکس ۸ معرفی شد اما با گذشت بیش از یک سال، خبری از عرضه این خودرو به بازار نشد تا در نهایت شرکت مانیان خودرو که بازوی تولیدی پرشیا خودرو است دست به مونتاژ نیسان ترای چینی در ایران زد.

تصاویر تست نیسان ترا را در لینک زیر ببینید:

پس از رسمی شدن مونتاژ نیسان ترا در مانیان خودرو، نخستین تست این خودرو در کویر نیز برگزار شد تا بیشتر بتوانیم با این خودرو آشنا شویم.

مشخصات فنی نیسان ترا چیست؟

نیسان ترا یا به صورت رسمی مانیان ترا محصول جوینت وینچر نیسان و دانگفنگ در چین و یکی از خودروهای مورد استفاده پلیس چین است که نشان از قابلیت فنی بالای این خودرو دارد.

بارزترین نکته، تجهیز نیسان ترا به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ میتسوبیشی سری ۴K۳۱ بوده که توانایی تولید ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن بر متر گشتاور را داراست. این پیشرانه قدرتمند از تکنولوژی‌های میتسوبیشی بهره می‌برد.

تصاویر کابین نیسان ترا را در گالری زیر ورق بزنید:

جعبه دنده‌ای که وظیفه انتقال قدرت پیشرانه را به صورت پیش فرض به محور عقب و در صورت نیاز راننده به هر چهار چرخ دارد یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT  بوده که محصولی از شرکت آلمانی و نام آشنای ZF  است و هشت مود مختلف رانندگی برای استفاده در محیط‌های مختلف و شرایط آب و هوایی متنوع را ممکن می‌کند.

تصاویر منتخب تست نیسان ترا در کویر را در گالری زیر ورق بزنید:

مانیان ترا یک خودروی آفرودی مناسب است چون دو مشخصه مهم و اصلی خودروهای آفرودی را دارد. شاسی مستقل و تعلیق مناسب که از مهم‌ترین الزامات خودروهای آفرودی است را در مانیان ترا داریم.

سیستم تعلیق این خودرو در چرخ‌های جلو از نوع جناغی دوبل با میل تعادل و در چرخ‌های عقب از نوع ۵ مفصلی (۵ لینک) است. ترمزهای جلو نیسان ترا نیز از نوع دیسکی خنک شونده و ترمزهای عقب هم از نوع دیسکی هستند.

مانیان ترا به چه امکانات رفاهی و ایمنی مجهز است؟

سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۱۰ اینچی، سیستم استارت بدون کلید (Engine Start Stop)، سیستم ورود بدون کلید (Keyless Entry)، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، صندلی راننده و شاگرد با قابلیت تنظیم برقی، دکمه های کنترل از روی فرمان، آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، آینه وسط الکتروکرومیک، سانروف حساس به مانع، کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای و زانویی راننده، ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی، سنسور باران، سنسور نور، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سیستم‌های کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، اتوهلد، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم ترمز ضد لغزش از جمله دریای امکانات نیسان ترا است.

در ویدئوی ذیل می‌توانید با طراحی و مشخصات فنی نیسان ترا چینی آشنا شوید:

کد خبر 145121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha