14 کشته در برخورد پژو و پراید

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 14 و مصدومیت 2 نفر در حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه سواری پراید در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: ساعت 5 دقیقه بامداد امروز بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 15 محور سراوان - خاش در استان سیستان و بلوچستان 14 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر مجرح شدند که 9 نفر از کشته شدگان از اتباع کشور افغانستان بوده‌اند.
سرهنگ سلبی در گفت و گو با فارس در خصوص علت این حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام گردیده است.

یک کشته در تصادف محوریاسوج- اصفهان

سانحه رانندگی در محوریاسوج- اصفهان یک قربانی گرفت .
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد گفت : دراین تصادف که دیشب درکیلومتر40 محور یاسوج- اصفهان بین پژوپارس و کامیون رخ داد،راننده خودروی سواری دردم جان سپرد.
سرهنگ سیاهپورعلت این حادثه را تجاوز به چپ پژو اعلام کرد .

یک کشته دراثر واژگونی وانت نیسان

واژگونی وانت پیکان در محور قاین – بیرجند یک نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند.
این حادثه که دیشب در کیلومتر 3 جاده زهان قاین به بیرجند رخ داد راننده و یکی از سرنشینان مصدوم و یکی از سرنشینان در دم جان باخت.
سرهنگ امینی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

۶ کشته و ۱۴ مجروح در حوادث رانندگی روز گذشته

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن ۶ و مصدومیت ۱۴ نفر در حوادث رانندگی روز گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.

 سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: در ساعت 11:10 روز گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پیکان و یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 6 محور مهاباد در استان آذربایجان غربی، 2 نفر جان خود را از دست دادند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پیکان اعلام کردند.
وی در ادامه افزود: ساعت 13:10 روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پیکان، یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه اتوبوس ولوو در کیلومتر 2 اتوبان مشهد - باغچه در استان خراسان رضوی، 11 نفر مجروح شدند که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام شده است.
سرهنگ سلبی در گفت و گو با فارس در خصوص حادثه دیگری در روز گذشته گفت: در ساعت 06:14 بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 10 محور شاهرود به دامغان، 2 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.
وی همچنین افزود: طی حادثه دیگری در ساعت 23:40 شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو 405،با یک دستگاه تریلی هوو در کیلومتر 30 محور ابتدا در استان هرمزگان 2 نفر جان خود را از دست دادند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کردند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان افزود: با بررسی تصادفات فوتی و جرحی جاده‌های کشور در روز گذشته مهمترین علل حوادث عدم توجه به جلو 34 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه 25 درصد، عدم رعایت حق تقدم 13 درصد، انحراف به چپ 15 درصد و خستگی و خواب آلودگی 3 درصد بوده و 34 درصد از تصادفات مذکور مربوط به واژگونی خودروها و 9 درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابرین پیاده بوده است.
 

کد خبر 22427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha