کد خبر 28104
۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
جانشین لامبورگینی گالاردو+تصاویر

پرشین خودرو: جانشین لامبورگینی گالاردو که همگی با نام Cabrera آنرا می شناسیم در حال تست و آزمایش در پیست نوربورینگ دیده شده و بالطبع تصاویر آن نیز به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، جانشین لامبورگینی گالاردو که همگی با نام Cabrera آنرا می‌شناسیم در حال تست و آزمایش در پیست نوربورینگ دیده شده و بالطبع تصاویر آن نیز به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است.

3I5_3357-2792594817-O

لامبورگینی به تازگی تولید مدل افسانه ای گالاردو را متوقف کرده است و انتظار می‌رود تا جاشین این مدل در سال 2014 در نمالیشگاه خودرو ژنو به نمایش عمومی‌دربیاید.

نسخه تولیدی این خودرو نیز به احتمال بسیار زیاد در نیمه دوم سال آینده میلادی به صورت رسمی‌رونمایی شده و از سال 2015 روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

از جمله مشخصات جانشین گالاردو می‌توان به استفاده از فیبر کربن جدید سبک وزن و شاسی‌های الومنیومی‌اشاره کرد که از معماری نسل جدید آئودی R8 که در سال 2015 معرفی خواهد شد بهره برده است.

lambo-spy-102

به گزارش خودروسازی، این مدل دارای کد رمز  LP724 بوده و دارای ابعاد 4500mm طول و 1616mm از مدل فعلی بزرگتر است.

این خودرو در زیر هود خود به احتمال فراوان دارای موتور 5.2 لیتری V10 بنزنینی و قدرت پیشرانه 600 اسب بخار و 400 پوند بر فوت نیروی گشتاور است و البته استاندارد سخت گیرانه اتحادیه اروپا را نیز به همراه خود دارد.

lambo side_web

از سایر مشخصات فنی احتمالی این مدل می‌توان به سیستم انتقال قدرت هفت سرعته دو کلاج اتوماتیک همانند ائودی R8  نام برد.

شایان ذکر است که لامبورگینی معمولا برای نام گذاری مدل‌های خود از نژاد گاوهای اسپانیایی همچون Miura, Gallardo, Navarra, Veragua و Vistahermosa-Parladé. استفاده می‌کند تا هر چه بیشتر به خودروهای خود ظاهر تهاجمی‌تر دهد.

کد خبر 28104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha