فقط ۷ درصد رانندگان متخلف هستند

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به اینکه فقط هفت درصد خودروهای عبوری متخلف هستند، گفت: امسال خوشبختانه سرعت متوسط خودروها چهار کیلومتر کاهش داشته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، با بیان این مطلب افزود: با توجه به تأکیدات مبنی بر توجه به آموزش و فرهنگ‌سازی تلاش کردیم تا این مهم محقق شود. وی افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد تنها 7 درصد خودروهای عبوری متخلف هستند اما خوشبختانه در سال 92 شاهد کاهش تعداد تصادفات و آمار کشته‌ها بودیم. وی به کاهش 10 هزار نفری تعداد کشته‌ها ناشی از تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: این در حالی است که تعداد خودروها 3 برابر و تعداد رانندگان دو برابر شده است. سردار مومنی تصریح کرد: بررسی ما نشان می‌دهد که سرعت متوسط خودروها از 84 کیلومتر به 80 کیلومتر رسیده و ما در این مورد شاهد کاهش 4 کیلومتری سرعت خودروها هستیم.
کد خبر 31294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ziary ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    4 0
    سردار با سلام به نظر ميرسد تامين رقم كلان درآمد بودجه در حوزه جريمه هاي راننگي را همين 7 درصد هيشه متخلف بر دوش خواهند داشت ؟!! حال اگر اين 7درصد هم دست از تخلف بردارند و سر براه شوند تكليف آن قسمت از درآمد بودجه كه مصوب شده و با تخلف رانندگان بايد تامين شود چيست؟؟؟!!!!!! كسري بودجه را چگونه بايد جبران كرد؟؟!!!