عمانی ها خواستار خرید محصولات ایران خودرو شدند

پرشین خودرو: مردم عمان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در مسقط را پسندیدند و این محصولات را از نظر كیفیت و قیمت قابل رقابت در بازار عمان دانستند.

به گزارش «پرشین خودرو»، تعداد زیادی از مردم عمان در پنج روز برپایی نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در مسقط، در غرفه شرکت ایران خودرو حضور یافته و از محصولات به نمایش گذاشته شده این شركت دیدن كردند. غرفه ایران خودرو در خلال نمایشگاه، مملو از دیدارکنندگان عمانی بود و حتی برخی از آنان در غرفه ایران خودرو خواستار خرید محصولات این شرکت شدند. بسیاری از برندهای خارجی در بازار خودروی عمان حضوری فعال دارند. از این رو توجه زیاد عمانی ها به محصولات خودرویی ایران، موجب حیرت برگزارکنندگان نمایشگاه و حتی رسانه های خارجی شد. یکی از دلایل استقبال عمانی ها از این محصولات، ایرانی بودن آن ها است. به عقیده بسیاری از مردم عمان کیفیت محصولات ایرانی در حد خوب است و از نظر کیفیت قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند. محصول جدید «دنا» بیش از سایر محصولات مورد توجه و استقبال عمانی ها قرار گرفت. دیدار كنندگان طراحی و فن آوری این خودرو را در سطح بالا توصیف كرده و آن را قابل رقابت با خودروهای خارجی بازار عمان ارزیابی کردند. محصولات ایران خودرو دیزل نیز مورد استقبال دیداركنندگان قرار گرفت. مقامات، تجار و بازرگانان عمان، اتوبوس های تولیدی این شركت را برای ناوگان حمل و نقل عمومی كشورشان مناسب دانستند. گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در مسقط پایتخت عمان، با چهار برند خود از جمله دنا، رانا، سمند و سورن از 16 تا 20 دی ماه حضور داشت. شركت ایران خودرو دیزل نیز در این نمایشگاه با محصولات خود از جمله اتوبوس سی 12سی، مینی بوس آرین و کامیون آریا حضور یافت.
کد خبر 41661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام خدمت شما چرا کامنت های که به ضرر شما هاست درج نمی گردد؟؟!!
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    2 0
    حالا خدا وکیلی قیمت ها رو اونجا نگاه کنی همه زیر ده میلیون است خوب یکی نیست همون قیمت ها رو تو کشور خودت بدی که بیشتر استقبال میشه
  • عبدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    2 0
    بیچاره مردم عمان. نمی دانند عاشق چه چیزهایی شدند!