کد خبر 48338
۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
گران ترین و لوکس ترین شاسی بلندها

پرشین خودرو: بازار خودروهای شاسی بلند و کراس اوور مدام در حال رشد بوده و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاصی می دهند و البته مدل های لوکس باب دل ثروتمندان نیز است.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروهای شاسی بلند و کراس اوورها محبوب ترین محصولات امروز هستند به طوریکه بیش از ۵۰ درصد از محصولات به فروش رسیده در آمریکا در ماه گذشته میلادی یکی از این دو محصول بوده است.
از مهمترین دلایل محبوبیت این خودروها این است که به طور معمول فضای بیشتری نسبت به سایر خودروها در اختیار رانندگان قرار می‌دهند و در ضمن برای هر بودجه و سلیقه ای نیز از محصولی همچون Honda HR-V تا Chevrolet colossal عظیم نیز در آن یافت می‌شود که می‌تواند هر نوع سلیقه ای را راضی نگاه دارد.
به هر حال این یک تکه کوچک از بازاری بزرگ است که برای بدست اوردن سهم بیشتر در حال جدال با خودروسازانی همجون تسلا موتورز، بنتلی، رولز رویس و آستون مارتین است و حالا قبل از همه چیز به لیست گران ترین شاسی بلند‌های موجود در بازار نگاهی می‌اندازیم که امکاناتی فوق لوکس را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهند.

Lexus-LX-570
۱۰٫ Lexus LX 570
یکی از مقرون به صرفه ترین شاسی بلند‌های فوق العاده امروز به طور یقین Lexus LX 570 است که در آن به خوبی قابلیت‌های موسوم به ژاپنی هویدا است.
این خودرو که همچنان قابلیت‌های لوکس خود را حفظ کرده است دارای سیستم محرک تمام چرخ دیسکی به همراه قابلیت تنظیم ارتفاع سیستم تعلیق و کنترل مطبوع آب و هوا برای هر هشت سرنشین است.
از نظر موتوری نیز این خودرو دارای یک موتور V8 با ظرفیت ۵٫۷ لیتری با قدرت پیشرانه ۳۸۳ اسب بخاری که به اندازه کافی قدرتمند است تا این هیولای ۷ هزار پوندی را به حرکت دربیاورد.
قیمت پایه این شاسی بلند دوست داشتنی ۸۹۸۴۵ دلار است.


Infiniti-QX80
۹٫ Infiniti QX80 Limited
این شاسی بلند لوکس اینفینیتی که به نوعی رقیب لکسوس نیز به حساب می‌آید در زیر هود خود دارای یک موتور ۵٫۶ لیتری V8 برای این کرگدن است که قدرت پیشرانه ۴۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۱۳ پوند بر فوت را ایجاد می‌کند که قدرت آن به صورت انحصاری از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود که سیستم انتقال قدرت آن چهارچرخ محرک بوده که البته به صورت انتخابی سیستم محرک عقب نیز در پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.
ویژگی‌های استاندارد این خودرو شامل یک سیستم تعلیق انطباق پذیر به همراه سیستم صوتی ۱۵ اسپیکر با تریم‌های چوبی است.
قیمت محصول اینفینینی نیز از ۸۹۸۴۵ دلار شروع می‌شود.


Range-Rover-Sport
۸٫ Range Rover Sport Autobiography
مدل زندگینامه یک نقطه اوج برای خودروساز بریتانیایی است که قیمت پایه آن با کمی‌خجالت در حدود ۹۴ هزار دلار است که با این سرمایه گذاری امکانات رفاهی لوکس همانند یک شیشه جلو دیجیتال و سیستم گرمایش مطبوع و به همراه سیستم نشیمن گاهی ۱۶ جهته و… به همراه احتمالا بهترین سیستم فناوری چهارچرخ محرک موجود در بازار که در زیر هود خود دارای یک موتور سوپرشارژ ۵٫۰ لیتری V8 است که قدرت پیشرانه ۵۱۰ اسب بخاری را در پی خود دارد و به یک سیستم انتقال قدرت هشت سرعته با بهره وری بسیار بالا متصل و جمع و جور شده است.


Cadillac-Escalade-ESV
۷٫ Cadillac Escalade ESV Platinum 4WD
تنها شاسی بلند لوکس آمریکایی که در لیست ۱۰ تایی ما قرار گرفته است Cadillac Escalade ESV Platinum است که Lincoln’s Navigator برای رقابت با این خودرو چندان گران نیست.
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۶٫۲ لیتری V8 بزرگ با قدرت پیشرانه ۴۲۰ اسب بخار و ۴۶۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور است که به یک سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده است و از جمله امکانات لوکس ان اتصال به اینترنت پرسرعت ۴G LTE وان استار است که در ضمن دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد به جلو همانند سایر مدعیان است.
شروع قیمت این شاسی بلند لوکس آمریکایی ۹۵۸۷۰ دلار است.


BMW-X5-M
۶٫ BMW X5 M
چه کسی می‌دانست گه یک بارا فوق العاده برای خودروهای شاسی بلند وجود دارد که البته بی.ام.دبلیو پیش دستی کرده و مدل فوق العاده. X5 M را به بازار معرفی کرد که در زیر هود خود دارای یک موتور ۴٫۴ لیتری توربوشارژ دوگانه V8 با قدرت پیشرانه بالای ۵۶۷ اسب بخار است که دارای ویژگی‌های استاندارد همچون سیستم محرک تمام چرخ به همراه چراغ‌های جلو زئون تطبیقی به همراه کرسی‌های با ۱۸ روش قابل تنظیم و سیستم توقف/شروع برای صرفه جویی در سوخت است.
شروع قیمت محصول فوق العاده بی.ام.دبلیو از ۹۹۶۵۰ دلار است.


BMW-X6-M
۵- BMW X6 M
جالب است با اینکه عدد این مدل کمی‌بالاتر از مدل قبلی است ولی این خودرو دارای ظاهر جمع و جورتری است و به طور کلی یک نسخه کربنی را می‌توان به آن نسبت داد و باید برای شما جالب باشد که برای یک وسیله نقلیه با عملکرد در اصل یکسان و ۱۷ وت مکعب کمتر از مدل قبلی بهای بیشتری پرئداخت کرد.
به هر حال این مدل در حدود ۷۵ پوند سبک تر بوده و دارای ظاهر ورزشی و اسپرت تری نیز است که شروع قیمت آن از ۱۰۳۰۰۰ دلار در نسخه پایه است.


Mercedes-Benz-GL63-AMG
۴- Mercedes-Benz GL63 AMG
مرسدس بنز بزرگ و البته دوست داشتنی GL63 AMG که با یک موتور دست ساز ۵٫۵ لیتری توربودوگانه V8 عرضه شده است که خروجی قدرت پیشرانه آن حول و حوش ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ پوند بر فوت است که به حد کافی خوب است تا شتاب صفر تا صد آن در ۴٫۸ ثانیه قرار بگیرد.
یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک به خوبی قدرت را به تمام چهارچرخ منتقل می‌کند.
شروع قیمت پایه این محصول فوق العاده مرسدس بنز از ۱۲۰۳۷۵ دلار است.


Range-Rover
۳٫ Range Rover Autobiography LWB
نام رنج رور به تنهایی نشانگر قابلیت‌های آفرود و زمین‌های ناهموار است و نسخه زندگینامه که نقطه اوج رنج رور است با نسخه LWB مسافران خود را در امکانات لوکس غرق کرده است تا یک ترکیب منحصر به فرد از توانایی و آرامش فوق العاده را شاهد باشیم.
شروع قیمت محصول فوق العاده رنج رور از ۱۴۴۹۸۵ دلار است.


Porsche-Cayenne-Turbo-S
۲٫ Porsche Cayenne Turbo S
در بازار تمایل زیادی برای خرید یک خودرو اسپرت با کارایی فوق العاده بالا وجود دارد که البته برای سرنشینان و بار فضای کافی نیز وجود داشته باشد و حالا پورشه برای شما محصول جالبی تدارک دیده است.
کاین توربو اس که یکی از قدرتمندترین محصولات پورشه است دارای یک موتور ۴٫۸ لیتری V8 توربودوگانه با قدرت پیشرانه بالای ۵۷۰ اسب بخار است که دارای ویژگی‌های فنی منجمله سیستم تعلیق بادی و ترمز جلوهای ۱۰ پیستونه است.
قیمت پایه برای کاین توربو اس عظیم در حدود ۱۵۸۲۹۵ دلار است تا یکی از گران ترین شاسی بلندهای موجود در بازار باشد.


Mercedes-Benz-G65AMG
۱٫ Mercedes-AMG G65
و حالا گران ترین محصول شاسی بلند که به برند آلمانی مرسدس بنز تعلق دارد و در زیر هود خود دارای یک موتور قدرتمند ۶٫۰ لیتری V12 توربوشارژ دوگانه است که قدرت پیشرانه ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۳۷ پوند بر فوت را ارائه می‌دهد .پسیستم انتقال قدرت هفت سرعته گیربکس اتوماتیک با شتاب صفر تا صد در تنها ۵٫۳ ثانیه است که این شاسی بلند عظیم دارای فضای کافی برای نگاه داشتن بار است.
شروع قیمت این خودرو فوق العاده از ۲۱۸۸۲۵ دلار است.

 

منبع: خودروسازی

کد خبر 48338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha