بیگ‌تایگر EDI SWM در  بازار خودرو چین + جزئیات و تصاویر

اولین شاسی بلند برقی با برد طولانی EREV از برند SWM با نام بیگ تایگر ادی راهی بازار خودرو چین شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برند SWM برای بازار خودروی ایران یادآور شرکت سیف خودرو است که این خودرو را به بازار ایران عرضه کرد.برندی که هر چند بر ایتالیایی بودن در تبلیغات متمرکز است اما برندی تمام چینی است.

در روز گذشته بازار خودروی چین شاهد عرضه یک خودروی الکتریکی با برد طولانی EREV از برند SWM بود که در چهار مدل با قابلیت انتخاب ۵ و ۷ صندلی در بازه قیمتی ۱۵ تا ۱۸ هزار دلار در دسترس است.

 اس دبلیو ام

خودروی SWM بیگ تایگر از پیشرانه‌ای که به صورت مشترک توسط SWM و فین دریمز FinDreams یکی از شرکت‌های زیرنظر BYD، توسعه پیدا کرده است استفاده می‌کند.

اس دبلیو ام بیگ تایگر  EREV از یک مجموعه هیبریدی DHT۲۰۰ و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۵ کیلواتی استفاده می‌کند که شتاب صفر تا صد ۱۰ ثانیه‌ای این خودرو را ممکن می‌سازد. البته پیشرانه بنزینی تنها وظیفه تامین انرژی و شارژ باتری‌های لیتیوم آهن فسفات LFP بیگ تایگر را بر عهده دارد.

اس دبلیو ام

شرکت SWM ادعا می‌کند که بیگ تایگر EREV می‌تواند با شارژ کامل باتری و مصرف ۵.۵ لیتر سوخت به قدرت پیمایش ۱۰۰۰ کیلومتر دست پیدا کند و تنها به مصرف ۱۱.۳ کیلوات برق در هر ۱۰۰ کیلومتر نیاز دارد.

گزارش تصویری بیگ تایگر EREV را در گالری زیر ورق بزنید

بیگ تایگر یک شاسی بلند سایز متوسط در ابعاد ۴۶۰۵.۱۸۱۵.۱۸۱۰ با فاصله دو محور ۲۷۸۰ میلی‌متر و فاصله ۱۹۵ سانتی‌متر از سطح زمین است.

بیگ‌تایگر EDI SWM در  بازار خودرو چین + جزئیات و تصاویر

بیگ تایگر با خطوط تیز و صاف و جلوپنجره سیاه رنگ و یک آرم بزرگ SWM در وسط جلوپنجره از یک طراحی کسل‌کننده برخوردار است. عقب خودرو نیز با لوگوی SWM و نوارهای کرومی تزئین شده است.

کابین SWM بیگ  تایگر با رنگ سفید و آبی تزئین شده است.

اس دبلیو ام

در پایین صفحه نمایش کنترل مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی مجموعه‌ای از کلیدهای کنترل فیزیکی قرار دارد.

فرمان خودرو نیز به شکل D موسوم به دی‌کات با دکمه‌های کنترلی طراحی شده است.

کد خبر 141828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha