ثبت نام رایگان در سمینار "سهم آلایندگی خودروها در آلودگی هوا"

پرشین خودرو: شرکت ایرتویا اولین سمینار تخصصی "سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا" را برگزار می‌کند که ثبت‌نام در آن رایگان است.

به گزارش  پرشین خودرو، بنابر اعلام شرکت ایرتویا، این شرکت در راستای برنامه راهبردی خود به منظور افزایش سطح همکاری‌های میان صنعت و دانشگاه و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی- پژوهشی با دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای بهره‌گیری از توانایی‌های متقابل این دو حوزه، اولین سمینار تخصصی "سهم آلایندگی خودروها در آلودگی هوا" را برگزار می‌کند.

برخی از محورهای کنفرانس عبارت از نحوه همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با شرکت ایرتویا، بررسی اقدامات انجام شده به منظور کاهش آلودگی هوای تهران، بررسی کیفیت سوخت و فناوری موتورهای احتراقی بر آلودگی خودروها و بررسی اقدامات شرکت‌های خودروساز برای کاهش آلودگی هوا است.

همچنین برگزاری مسابقه راه‌کارهای کاهش آلودگی هوا "اگر من شهردار بودم؟" و کارگاه‌های آموزشی عملی خودروهای هیبریدی و کاهش آلودگی هوا از برنامه‌های جنبی سمینار یادشده هستند.

این شرکت اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در سمینار تخصصی "سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا" اینجا را کلیک کنند.

سمینار "سهم آلایندگی خودرو ها در آلودگی هوا" در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشکده مهندسی مکانیک برگزار می‌شود.
ایسنا

کد خبر 67873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha