گسترش کمپین امنیت راه چری در بخش آموزش +جزئیات

پرشین خودرو: شرکت چری با هدف قرار دادن بالاترین قشر سیستم آموزشی یعنی اساتید و معلمان خطرات مربوط به عبور از جاده را آموزش داد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شرکت چری یا بهتر بگوییم مدیران خودرو با همکاری آموزشگاه زبان شکوه به معلمان در خصوص امنیت راه ها، آموزش هایی مانند بستن کمربند و عبور از جاده و ... را ارائه کرد.
شرکت چری کمپین امنیت جاده ها را از سال پیش آغاز کرده است و از آن روز به بعد از این کمپین استقابل زیادی شده است به طوری که هر روز از روزی پیش بزرگتر شده است.
مدیر برندینگ شرکت چری می گوید: شرکت چری امنیت جاده ها را اولویت اول خود قرار داده است و می توان در محصولات شرکت مانند تیگو 5 و آریزو 5 آن را دید و در این راستا دارای گواهینامه 5 ستاره امنیت CNCAP می باشد که بیشترین امتیاز در امنیت می باشد.
به گفته ادوارد، چری و مدیران خودرو با توجه به حس مسئولیت پذیری مردم می خواهند به این هدف دست پیدا کنند و این مهم است که همه مردم بدانند که شرکت چری به دنبال برنامه ادامه تحصیلات است که می بایست بخشی از فرهنگ شود نه فقط راه حل.
این مراسم از سوی مسئولان محلی همچون افسر پلیس جناب آقای کفراشی حمایت شده بود.
یادآور می شود: این کمپین یک شروع بسیار عالی است و باید از همه جهات پشتیبانی شود و همچنین با همکاری جناب آقای ارشیا شکوه در این کمپین آموزشی که در بیش از 100 شعبه در سراسر کشور اجرا خواهد شد، مردم و خانواده های ایرانی این کمپین را حمایت و با علاقه دنبال می کنند و یک حرکت بزرگ در صنعت خودروسازی کشور می باشد.

کد خبر 71512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha