مشکلی برای افتتاح  ایران خودرو کرمانشاه نداریم

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه از آمادگی کامل برای بهره‌برداری رسمی از این کارخانه خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای افتتاح این واحد نداریم، اما در خصوص زمان دقیق آن ایران خودرو کشور و مسئولین کشور و استان تصمیم می‌گیرند.

به گزارش پرشین خودرو، محمدملکی اظهار کرد: تمام کارهای سایت ایران خودرو کرمانشاه برای افتتاح رسمی انجام شده و محوطه‌سازی نیز تکمیل شده است.

وی ادامه داد: اگرچه سایت خودروسازی یک واحد پویا و دائم در حال فعالیت و پیشرفت است، اما برای افتتاح رسمی کاری باقی نمانده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه در خصوص زمان دقیق افتتاح نیز افزود: در این خصوص ایران خودرو کشور و مسئولین کشور و استان تصمیم می‌گیرند.

ملکی با اشاره به آغاز تولید آزمایشی ایران خودرو از حدود دو ماه قبل، یادآوری کرد: خوشبختانه تاکنون در این روند مشکلی نداشته ایم و تولید آزمایشی همچنان در مسیر خود پیش می‌رود.

وی تولید آزمایشی را فرآیندی استاندارد و تعریف شده دانست که اکنون هم در سایت خودروسازی کرمانشاه بر اساس مراحلی که برای آن مشخص شده پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه معتقد است، خودروسازی کرمانشاه احتمالا اواسط یا اواخر مرداد ماه به تولید انبوه خواهد رسید.

خودروسازی کرمانشاه نیمه اردیبهشت امسال تولید آزمایشی را آغاز کرد.

این واحد صنعتی که در صحنه واقع شده قرار است سالانه 15 هزاردستگاه خودرو پژو پارس را در فاز اول مونتاژ کند.

اشتغالزایی این واحد حدود 200 نفر است و با سرمایه‌گذاری حدود 75 میلیارد تومانی احداث شده است.

ایران خودرو کرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که از اول مهر 1394 استارت احداث این پروژه زده شد.

ایسنا

کد خبر 76237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha