کد خبر 100018
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
جریمه سنگین در انتظار رانندگان انگلیس

پرشین خودرو: در انگلیس هر هفته ۵۰۰ راننده گوشی به دست در حین رانندگی دستگیر می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، در انگلیس هر هفته ۵۰۰ راننده گوشی به دست در حین رانندگی دستگیر می‌شوند. این آمار در حالی است که دولت به شدت در تلاش است تا مانع از رفتار‌های پر خطر رانندگان شود. ارقام جدید نشان می‌دهند که بیش از ۲۶.۰۰۰ هزار راننده تا ماه مارچ مرتکب تخلفات رانندگی شده اند، که در میان این افراد گواهینامه ۵۰۰ راننده متخلف لغو شد چرا که این رانندگان کمتر از ۲ سال بود که رانندگی را آغار کرده بودند.

رانندگان اگر در حین رانندگی پیام بدهند، تماس بگیرند یا حتی گوشی را در دست بگیرند بایستی مبلغ ۲۰۰ پوند جریمه را پرداخت کنند و علاوه بر آنکه گواهینامه این افراد ۶ امتیاز منفی دریافت می‌کند.

سال گذشته به علت شماری از تصادفات مرگ بار دولت تصمیم گرفت تا این جرایم سنگین را به رانندگان اعمال کند. این افراد متخلف ۱۰۰ پوند جریمه شدند و گواهینامه آنان ۳ امتیاز منفی دریافت کرد.

 

رانندگان انگلیس

 

به گزارش سازمان حمل و نقل شهری، در سال ۲۰۱۶ شمار کشته شدگاه در تصادف ۳۵ نفر بوده است، این افراد در حین رانندگی از گوشی همراه استفاده کردند این در حالی است که شمار جان باختگان در سال گذشته بسیار کمتر بوده است.

هفته گذشته یک نوجوان به ۱۸ ماه زندان محکوم شد، این فرد که به همراه خواهر ناتنی خود در حین رانندگی تماس تصویری برقرار کرده بود ناگهان از جاده منحرف می‌شود و ماشین خود را به دیوار کنار جاده می‌کوبد. لینسا تیلر به شدت دچار آسیب می‌شود.

بر خلاف آمار داده شده از تخلفات راهنمایی و رانندگی به گفته وزیر امنیت جاده، جرایم اعمال شده بر رانندگان متخلف بسار باز دارنده بوده است.

کد خبر 100018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha