ثبت نام امروز تحویل خودرو 6 ماه بعد!

پرشین خودرو: در حالی شرکت اطلس خودرو گزینه خرید آن لاین را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که شرایط تحویل خودرو در این مدل فروش در نوع خود بی نظیر جلوه می کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، چند روز قبل شرکت اطلس خودرو نماینده انحصاری محصولات کیاموتورز در ایران اقدام به فروش خودروهای کیا به صورت آن لاین کرد و اعلام نمود که در این نوع فروش برای محصولاتش تسهیلات ویژه اعتباری در نظر گرفته است. پیگیری های خبرنگار ما نشان داد که اطلس خودرو در فروش اعتباری محصولاتش شاخ غول را شکسته و خودروها را 180 روزه تحویل مشتریان می دهد! تسهیلات ویژه اعتباری که اطلس خودرو برای این خودروها در نظر گرفته شامل پیش پرداخت 2 مرحله ای و اقساط 12 ماهه است که تا اینجای کار مطلوب و خوشایند به نظر می رسد. این شرکت هفت محصول کارنز، سراتو، موهاوی، سورنتوXM، کادنزا، سراتو 1.6 و سراتو کوپه 1.6 لیتری مدل 2012 را برای فروش در نظر گرفته است، اما موضوعی که مشتریان را دچار تردید می کند مدت زمان و شرایط تحویل خودروهاست که 180 روزه -6 ماهه- است. نکته دیگر با توجه به طولانی بودن زمان تحویل خودرو انتظار می رفت این شرکت امتیازات خاصی را برای مشتریان خود در نظر بگبرد در حالی که اطلس خودرو تأثیر موارد و حوادث پیش بینی نشده و یا فورس ماژور، تغییرات و تاخیرات ناشی از تغییر قوانین و مقررات و ضوابط و شرایط توسط ارگان های ذیربط تا زمان تحویل خودرو و همچنین اسناد شماره گذاری آن را بر عهده خریدار قرار داده است. همچنین اطلس خودرو در شرایط فروش آنلاین خود قید کرده که با توجه به اینكه كلیه هزینه های محاسبه شده در قیمت خودرو اعم از هزینه های گمركی، هزینه های شمـاره گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و به خصوص نرخ ارز بر اساس هزینه های متعلقه تا تاریـخ ثـبت نـام است، بدیهی است هرگونه افزایش هزینه ای در تاریخ تحویل خودرو نسبت به تاریخ ثبت نام، به تشخیص و اعلام شركت، به عهده متقاضی است.
کد خبر 10612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    1 0
    شب عید که تقاضا هست نمی فروشین تا از طریق نماینگی ها قیمت گرونتر فروش کنید و حالا که تقاضا نیست فروش گذاشتن و اینم بازار انحصاری و نتایجشه
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
    1 0
    جمع کنید این خیمه شب بازیارو نماینده انحصاری دیگه چه صیقه ای تو تمام دنیا بگردید خودرو های کرهای ارزون ترین و راحترین مورد برا خریدند کلیم هدیه و جایزه میدن اینجا هم خودرو سازهای داخلی و هم این به اصطلاح نمایندگیها انگار با مشتری پدر کشتگی دارند میخوام هر جور شده مشتری شون متضرر بشه !!!!!!!!!!!!
  • لللل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
    1 0
    وقتی ایران خودرو محصولاتشا یک ماهه میده اطلس خودرو هم شش ماهه خودرو میده در کشور هیچکس به فکر مصرف کننده نیست
  • پاشنه طلا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    1 0
    من9ماهه اطلس خودرو ثبت نام کردم خبری نیست.