تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری در شورای شهر تهران

پرشین خودرو: اعضای شورای شهر تهران در صد و بیستمین جلسه این شورا، لایحه تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری را بررسی می‌کنند.

به گزارش  پرشین خودرو به نقل از باشگاه،  اعضای شورای شهر تهران روز سه‌شنبه ۹ بهمن ماه در صد و بیستمین جلسه این شورا، نامه فرماندار پایتخت در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه معرفی ۴ نفر از کارشناسان متخصص در امور فنی و شهرسازی را بررسی خواهند کرد.

همچنین مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه به منظور واگذاری بخشی از اختیارات برگزار می‌شود.

اعضای شورای شهر تهران لایحه شهردار در خصوص تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری در محدوده کامیون ممنوع شهر تهران در سال ۹۸ را بررسی می‌کنند.

همچنین لایحه شهردار پایتخت در خصوص اعطای تخفیف جهت بدهکاران عوارض تردد در محدوده‌های تردد ممنوع شهر تهران در صورت تسویه بدهی تا پایان اسفند سال جاری از سوی اعضای شورای شهر تهران بررسی خواهد شد.

اعضای شورای شهر تهران در ادامه لایحه شهرداری تهران در خصوص اساس‌نامه نمونه سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران را بررسی می‌کنند.

همچنین لایحه شهرداری در خصوص اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره‌برداری غرفه‌ها به تفکیک نوع کاربری در بازار‌های میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی بررسی خواهد شد.

اعضای شورای شهر تهران یک نفر نماینده را به عنوان نماینده تشکل‌های غیردولتی در زمینه مسائل سالمندی جهت عضویت در ستاد شهر دوستدار سالمند انتخاب می‌کنند.

کد خبر 109183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha