کد خبر 109361
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
جریمه ورود به طرح ترافیک چقدر است؟

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس فقط مردم را به‌ دلیل ورود به‌ محدوده ممنوعه یک بار جریمه ۲۰ هزار تومانی خواهد کرد؛ حال اگر دوستان شهرداری در خصوص دریافت عوارض ماده قانونی دارند ارائه کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان مسلح در پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تمهیدات پلیس تهران برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: از روز ۱۲ بهمن پلیس تهران به‌ طور ویژه تمهیدات لازم برای مراسم‌های مختلف در دهه فجر را اتخاذ کرده است.

وی افزود: با دوستانمان در سپاه و بسیج نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا هم‌افزایی داشته باشیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: از ساعت ۲۲ روز ۲۱ بهمن‌ماه پلیس به‌ صورت ۳۰ درصد آماده باش درآمده و تا ۵ صبح روز ۲۲ بهمن‌ماه آماده‌باش صد درصد خواهد داشت.

این مقام انتظامی گفت: تمام طول مسیرهای ۱۲ گانه از امام حسین(ع) تا آزادی و محدوده خیابان آزادی و انقلاب تا شعاع مناسب با بهره‌مندی از تمام توان پلیس تهران به‌ صورت محسوس و نامحسوس تحت کنترل اطلاعاتی، ‌امنیتی و انتظامی قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند در کمال آرامش و امنیت به راهپیمایی خود بپردازند.

فرمانده انتظامی پایتخت قدم گذاشتن در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عبادت عنوان و بیان داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت و پاسداری از آرمان‌هایی است‌ که با خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید آبیاری شده است.

سردار رحیمی در خصوص آمار سرقت در ۶ ماهه اخیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت خرد ۱۷ درصد افزایش داشته و ۱۱ درصد نیز افزایش کشفیات داشته‌ایم. البته باید گفت در یک ماهه اخیر سرقت خرد کاهش داشته است‌.

 

طرح ترافیک

 


وی افزود: سرقت‌های خشن، مسلحانه و سرقت به‌ عنف ۳۸ تا ۴۰ درصد کاهش داشته و در دو ساله اخیر سرقت مسلحانه قابل ذکری نداشته‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص مواد محترقه مکشوفه اعلام کرد: تاکنون ۴ انبار بزرگ و بیش از ۶ میلیون انواع و اقسام مواد محترقه کشف و ضبط شده است‌ .

پلیس آگاهی و امنیت تهران به‌ طور ویژه واحدهای صنفی و مراکز عمده فروش را رصد می‌کند.

این مقام انتظامی اعلام کرد:‌ واحدهای صنفی که مواد محترقه غیرمجاز را به‌ فروش برسانند، با آنها برخورد شده و پلمب در انتظار آنهاست.

وی به‌ حادثه اخیر انفجار در حین ساخت مواد محترقه اشاره کرد و گفت: پلیس به‌ کسانی که اقدام به‌ تهیه و ساخت مواد محترقه می‌کنند تذکر می‌دهد؛، حتی در این حادثه اخیر که موجب انفجار و مصدومیت چند نفر شد اعلام می‌کنم که این افراد بعد از درمان هم تحت پیگیرد قانونی پلیس خواهند بود.

سردار رحیمی در مورد عوارض زوج و فرد گفت: پلیس چند بار اعلام کرده که فقط مردم را به‌ دلیل ورود به‌ محدوده ممنوعه یک بار جریمه ۲۰ هزار تومانی خواهد کرد؛ حال اگر دوستان شهرداری در خصوص دریافت عوارض ماده قانونی دارند ارائه کنند.

کد خبر 109361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha