تویوتا یاریس جدید بر روی پلتفرم مزدا 2 معرفی شد + تصاویر

پرشین خودرو: نسخه جدید تویوتا یاریس با گرفتن پلتفرم خود از خودروی مزدا 2 شکل گرفته و در روز گذشته توسط تویوتا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسل جدید تویوتا یاریس هاچ بک را می توان پوسته ای از سوی شرکت خودروسازی تویوتا دانست که بر روی استخان های مزدا 2 هاچ بک کشیده شده است. این خودرو نمایش عمومی خود را در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا تجربه خواهد کرد و جزییات بیشتر آن هم در نمایشگاه ارائه خواهد شد، ولی حداقل در این معرفی می دانیم که شرکت خودروسازی تویوتا برای بخش فنی بویژه بخش مولد قدرتی آن چه برنامه ای در نظر گرفته است.

 

تویوتا یاریس هاچبک



همانند نسخه سدان تویوتا یاریس که پلتفرم آن با همکاری مزدا توسعه پیدا کرده است، نسخه جدید هاچ بک تویوتا یاریس هم براساس همان پلتفرمی ساخته شده است که دیگر خودروی کوچک ژاپنی یعنی مزدا 2 شکل گرفته است و به همین منظور می توانیم بخش فنی اتومبیل را با یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی متصور شد که خروجی قدرت آن برابر با 106 اسب بخار بوده و می تواند نیروی تولیدی خود را با کمک یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استاندارد به چرخ های جلو ارسال کند.

 

تویوتا یاریس هاچبک



تویوتا یاریس هاچ بک به طور کلی در 2 مدل عرضه خواهد شد که شامل نسخه LE و نسخه XLE می شود که در موارد استاندارد می توان به آپشن های خوبی نظیر رینگ های 16 اینچی آلومینیومی، چراغ های مه شکن جلو، آینه های برقی جانبی و همچنین راهنمای کرومی رنگ اگزوز اشاره داشت. در داخل کابین هم شرکت خودروسازی تویوتا یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی قرار داده است که امکان دسترسی به آن از طریق "اپل کارپلی" و همچنین "آندروید اوتو" وجود خواهد داشت.

 

تویوتا یاریس هاچبک



مانند بسیاری از سیستم های ایمنی از جمله سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم مانیتورینگ و دوربین دید عقب اتومبیل هم تبدیل به یک آپشن استاندارد بر روی هر دو مدل شده است.

 

تویوتا یاریس هاچبک

 

کد خبر 112852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha