مرسدس AMG GLC 63 S در برابر آلفارومئو استلویو در مسیر مستقیم + ویدئو

پرشین خودرو: شاسی بلند آلفارومئو استلویو به عنوان رکورددار سابق پیست نوربرگ رینگ آلمان، در مقابل رکورددار جدید این پیست یعنی مرسدس AMG GLC 63 S قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از پرداختن به موضوع اصلی، لازم به یادآوری است که آذرماه سال گذشته خودروی شاسی بلند مرسدس AMG GLC 63 S موفق شد با ثبت زمان 7 دقیقه و 49 ثانیه و 36 صدم ثانیه، لقب پادشاه خودروهای شاسی بلند پیست نوربرگ رینگ آلمان را به نام خود ثبت کند. این خودرو توسط "مارکوس هوف‌باور" هدایت شد و در اولین تلاش خود موفق به ثبت یک رکورد جدید در کارنامه مرسدس بنز، آن هم در پیست معروف نوربرگ رینگ آلمان شده است.

 



لازم به ذکر است که رکورد قبلی پیست نوربرگ رینگ آلمان با زمان 7 دقیقه و 51 ثانیه و 7 دهم ثانیه به نام "آلفارومئو استلویو Quadrifoglio" ثبت شده بود و قبل از آن هم رکورد سرعت در اختیار "پورشه کاین توربو" با زمان 7 دقیقه و 59 ثانیه و 74 صدم ثانیه بوده است که حالا خودروی شاسی بلند "مرسدس AMG GLC 63 S" در جایگاه بالاتر از این خودرو قرار گرفته است.

حال در رقابت درگ رو در رو میان "مرسدس بنز AMG GLC 63 S" و خودروی "آلفارومئو استلویو Quadrifoglio"، فرصتی مناسب بدست آمده است تا مرسدس بنز برتری خود را ثابت کند و یا خودروی آلفارومئو به همه ثابت کند که در مسیر مستقیم عملکرد بهتری از رقیب اصلی خود در پیست نوربرگ رینگ آلمان دارد.


 

کد خبر 113891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha