مکلارن با همکاری وان پلاس به اسمارت فون جدید خود رسید

پرشین خودرو: با همکاری مکلارن و غول تکنولوژی چینی یعنی وان پلاس، دومین محصول مشترک این دو کمپانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سال گذشته و با انتشار یک تصویر، رسما همکاری میان غول تکنولوژی کشور چین یعنی "وان پلاس" و کمپانی خودروسازی "مکلارن" تایید و قرار شد در زمینه توسعه تکنولوژی های جدید و پیشرفته با یکدیگر همکاری داشته باشند، اما این دو کمپانی بزرگ بین المللی برای شروع همکاری خود یک کار کوچک اما ارزشمند انجام دادند و آن هم طراحی و ساخت یک نسخه ویژه از اسمارت فون "وان پلاس 6T" در مدل "مکلارن ادیشن" بود که شروعی بر همکاری این دو کمپانی بزرگ خودروساز و فعال در دنیای تکنولوژی به شمار آمد و با قیمت 699 دلاری در اختیار مشتریان قرار گرفت.

اما این اولین و آخرین همکاری "مکلارن" و کمپانی "وان پلاس" در زمینه طراحی و ساخت اسمارت فون در نسخه های ویژه مکلارن نبود و روز گذشته کمپانی چینی "وان پلاس" یک گوشی هوشمند دیگر براساس 7T Pro در نسخه ویژه "مکلارن ادیشن" رونمایی کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی این تلفن همراه هوشمند منحصربه فرد داشته باشیم.

 

مکلارن



همانطور که در روزهای گذشته گفتیم، کمپانی "وان پلاس" به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های قدرتمند و هوشمند جهان به شمار می رود که محصولات خود را کاملا ویژه و با قدرت سخت افزاری بسیار بالا تولید می کند و حالا با یکی از قوی ترین تولید کنندگان اتومبیل سریع درجهان یعنی مکلارن همکاری می کند تا این خودروساز بریتانیایی در زمینه تکنولوژی یک گام از رقبای خود جلوتر باشد.

به بحث اصلی یعنی گوشی هوشمند "وان پلاس 7T Pro مکلارن ادیشن" برگردیم، می توان گفت گه این اسمارت فون با سود جستن از حافظه رم 12 گیگاباتی، پردازنده بسیار قدرتمند کوالکام اسنپ دراگون 855، امکان فیلمبرداری به صورت 4K و با نرخ بسیار خوب 60 فریم برثانیه و همچنین حافظه استاندارد 256 گیگابایتی ذخیره سازی، بدون شک یکی از قوی ترین و سریع ترین گوشی های موجود در جهان به شمار می رود که به خوبی خصوصیات مکلارن و محصولات این شرکت را در دنیای تکنولوژی به نمایش گذاشته است.

 

مکلارن



این تمام ماجرا نیست، زیرا وقتی این تلفن همراه نام مکلارن را با خود یدک می کشد، می بایست خصوصیات آن را هم داشته باشد. در همین رابطه قسمت پشت گوشی یک طراحی منحصربه فرد دارد و همچنین لوگوی مکلارن در قسمت پایین آن دیده می شود تا این محصول درخور نام مکلارن باشد. علاوه بر این، نسخه منحصربه فرد "وان پلاس 7T Pro مکلارن ادیشن" به همراه یک جعبه فیبرکربنی با روکش نارنجی رنگ چرم اصل آلکانتارا به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

این تلفن همراه هوشمند در نسخه ویژه "مکلارن" با قیمت 799 پوندی در کشور انگلستان عرضه خواهد شد و هنوز هیچگونه برنامه ریزی برای عرضه این تلفن همراه در کشور ایالات متحده آمریکا ارائه نشده است و این امکان هم وجود دارد که به طور انحصاری محصول منحصربه فرد این خودروساز انگلستانی تنها در کشورش عرضه شود.

کد خبر 117241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha